[Freak actie 2014] VuurwerklandOutlet Groningen. Tot 70% korting!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op = OP Cruel Traction

Van €149,95 Voor €100,00

1466-Cruel-Traction.jpg

Een gruwelijke cakebox met totaal 120 schoten, verwerkt met speciale kleuren, nergens eerder vertoond, keiharde actie gegarandeerd!

Van €149,95 Voor €100,00

http://www.vuurwerklandoutlet.nl/product/cruel-traction/

Verrek, dat was geen weekactie hè. Wil ik 'm net bestellen is 'ie alweer een kwart meier duurder :frusty:

29 december tussen 00.00-3.00 zullen wij nog een aantal super producten aanbieden tegen hele leuke prijzen!

Voor wie komt afhalen neem je pinpas of cash geld mee want je hebt spijt als je deze producten moet laten liggen!!

29 december tussen 00.00-3.00 zullen wij nog een aantal super producten aanbieden tegen hele leuke prijzen!

Voor wie komt afhalen neem je pinpas of cash geld mee want je hebt spijt als je deze producten moet laten liggen!!

Het is niet meer mogelijk om je afhaaltijd aan te passen, order voor overdag kunnen niet meer in de nacht afgehaald worden! :wink:

Maak ons gek :cool:.

Een heeeeeeeeeeeeeeel kleine tip van de sluier oplichten over de producten/Merken,is dat mogelijk :rolleyes: ?

Nee, want wat je online besteld hebt was op dat moment ook op voorraad. De site gaf elke keer netjes aan hoeveel er van dat product er nog op voorraad was, dus wat je op dat moment hebt besteld zul je ook krijgen (neem ik aan).

is het mogelijk om in die tijd te bestellen want ik haal pas s' avonds mijn vuurwerk op :$

Mijn normale bestelling heb ik geen tijd door gegeven, maar bij mijn zena bestelling wel. Dit kan toch wel gelijk?

Klinkt logisch, je besteld laat in het jaar dus dan zal de eerste verkoopdag helemaal vol zitten. Is ondertussen bij meer winkels zo.

Klinkt logisch, je besteld laat in het jaar dus dan zal de eerste verkoopdag helemaal vol zitten. Is ondertussen bij meer winkels zo.

Niet echt handig voor mensen die bestellingen verspreiden, ik heb 3/4 al besteld maar om nou 100KM te gaan rijden voor die andere kwart bestelling...

Niet echt handig voor mensen die bestellingen verspreiden, ik heb 3/4 al besteld maar om nou 100KM te gaan rijden voor die andere kwart bestelling...

Stuur hun even het mailtje over deze situatie.Meestal valt er wel wat te regelen.
Niet geschoten is altijd mis.
Als je al bestellingen op maandag hebt staan,moet het wel mogelijk zijn,dunkt mij.

Het is ook niet handig om 3/4 keer te bestellen, vooral onhandig. Hierbij liggen de problemen niet in de winkel maar bij degene die zo laat en verspreid bestellen.

Het is ook niet handig om 3/4 keer te bestellen, vooral onhandig. Hierbij liggen de problemen niet in de winkel maar bij degene die zo laat en verspreid bestellen.

Er zijn meerdere redenen waarom je vaker zou gaan bestellen,zodat je je uitgaven kunt verspreiden, nieuwe aanbiedingen die je niet kunt missen, toch nog maar wat bij bestellen etc. Winkels zouden hier blij mee moeten zijn, ook al is het voor hun meer werk maar ze verdienen er ook meer aan...

Ik zal er nog wel even een mail uitgooien, en ik ga er vanuit dat er wel wat te regelen is met Vuurwerklandoutlet!

Ik heb zelf ook 9 bestellingen hier door de bovenstaande redenen.
Daarom heb ik een tijdje geleden hierover contact met hun gehad.
Ze hebben me verteld dat ze zelf ook voor een groot gedeelte in de gaten houden,
wie er meerdere bestellingen heeft staan, en proberen ze zelf al samen te voegen.
Daarom zou ik even een mailtje sturen, dan zal het snel geregeld zijn neem ik aan.

Ik heb zelf ook 9 bestellingen hier door de bovenstaande redenen.
Daarom heb ik een tijdje geleden hierover contact met hun gehad.
Ze hebben me verteld dat ze zelf ook voor een groot gedeelte in de gaten houden,
wie er meerdere bestellingen heeft staan, en proberen ze zelf al samen te voegen.
Daarom zou ik even een mailtje sturen, dan zal het snel geregeld zijn neem ik aan.

Ik had de winkel op 6 december bezocht. Ik mocht de bunker in, waar ik zag dat ze alle 6 van mijn bestellingen al klaar hebben gemaakt. :D

Er zijn meerdere redenen waarom je vaker zou gaan bestellen,zodat je je uitgaven kunt verspreiden, nieuwe aanbiedingen die je niet kunt missen, toch nog maar wat bij bestellen etc. Winkels zouden hier blij mee moeten zijn, ook al is het voor hun meer werk maar ze verdienen er ook meer aan...

Ik zal er nog wel even een mail uitgooien, en ik ga er vanuit dat er wel wat te regelen is met Vuurwerklandoutlet!

We kunnen de 29e geen extra bestellingen meer handelen. Het komt er dus helaas op neer dat je op een andere datum je bestelling moet afhalen of je producten in de losse verkoop moet halen.

Groeten Vuurwerkland Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan