[Freak actie 2014] VuurwerklandOutlet Groningen. Tot 70% korting!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk niet dat ik om 0:00 kom, dus kan iemand die wel om 0:00 gaat me laten weten wat de speciale acties zijn?

We kunnen de 29e geen extra bestellingen meer handelen. Het komt er dus helaas op neer dat je op een andere datum je bestelling moet afhalen of je producten in de losse verkoop moet halen.

Groeten Vuurwerkland Outlet

Losse verkoop, zijn dan de prijzen nog gelijk ?

Voor de rest snap ik niet dat wanneer ik het in de losse verkoop haal minder tijd gaat kosten, dat gaat dan toch alleen maar meer tijd kosten ? Wil nog enkele producten maar ga daar niet voor op en neer rijden. Die kunnen toch eenvoudig bij de bestelling toegevoegd worden ? Is het anders wel mogelijk om de afhaaldag te verplaatsen van Maandag naar Dinsdag ?

Dit probleem had ik ook. Ik wil ook nog graag wat bestellen en dat kan alleen op de 29e. Hij zei tegen mij dat de prijzen in de voorverkoop iets zouden stijgen maar hoeveel weet ik niet. Wel een pluspunt dat ze snel reageren!

Dus het is ook niet mogelijk om alles wat je voor de 29e besteld hebt tussen 8:00-12:00 op de 28e om 12 uur op te halen?

Logischerwijs kan dat niet nee.
Wat is anders het nut van een dag/datum kiezen?
Denk hierbij ook aan de voorraden/bestellingen/bunkeropslag.
Kortom,logistiek onmogelijk.
Als ze het bij 1 iemand zouden doen,is het hek van de spreekwoordelijke dam.

Dus het is ook niet mogelijk om alles wat je voor de 29e besteld hebt tussen 8:00-12:00 op de 28e om 12 uur op te halen?

Dat klopt dat is niet mogelijk,

Afhalen moet op de aangegeven tijd. Later afhalen is geen probleem als daar bericht over wordt gedaan. Eerder kan absoluut niet.

Maak ons gek :cool:.

Een heeeeeeeeeeeeeeel kleine tip van de sluier oplichten over de producten/Merken,is dat mogelijk :rolleyes: ?

Daar Ben ik ook benieuwd naar. Wil vanavond nog wel heen maar wil wel weten om wat het gaat en hoeveel korting. Hoop dat vuurwerklandoutlet hier meer info over kan geven.

Zo, net terug. Bedankt voor het vuurwerk en gastvriendelijkheid.
Voor de mensen die naar de aanbiedingen vroegen, ben ik niet veel hulp,
maar de aanbieding wat ik me nog kan herinneren is de zena revolution voor 139,00.

Bij deze winkel mijn vuurwerk besteld, voor mij was dit de eerste keer. Ik kom zeker weer terug! leuke zaak, lekker praatje gemaakt met een van de medewerkers. Hij wist wat hij verkocht en waar hij het over had :) altijd fijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan