Burning Salvo
VWC lid
Ik had nog niet eerder gehoord van het pakkie peuken maar wat een geniaal product is dat

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik had twee vraagjes:
als ik dus bv, voor 120 euro bestel, en in de 120 euro zit de 20sh assorti weekaanbieding, krijg ik dan nog over 120 euro korting, of moet ik eerst 55 euro eraf halen en krijg ik over 65 euro korting?
Als ik een flower waaiercake ps bestel? er is eigenlijk maar een van die 3 die mij intereseert, kan ik specifiek die bestellen als ik ze ps bestel?
Ik heb zojuist vernomen dat de nieuwe Weekaanbiedingen online zijn gezet! Zoals gebruikelijk is de Freak-korting niet van toepassing op de belachelijk lage prijzen van de Weekaanbiedingen, maar telt de waarde van bestelde Weekaanbiedingen wel mee voor het bepalen van de kortingstaffel op andere producten. Je vindt ze hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/aanbiedingen-van-de-week
In reactie op bovenstaande posts:
- In ieder geval tot half november ja. Begin november zullen bestellers hierover geïnformeerd worden en natuurlijk ook via de fora.
- Op de Event Boxen geldt de Freak-actie inderdaad niet maar zijn t.o.v. de adviesprijzen behoorlijke kortingen toegepast.
gizmo, nog even een vraagje:
prachtige aanbieding natuurlijk die delicious thunders maar is het voor ons niet goedkoper om deze gewoon voor 25 euro te bestellen en dan de freak-korting erover heen?
misschien heb ik ergens iets over het hoofd gezien dat de delicious thunder niet meetelt voor de korting?