Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
DIT is nog een scherpe aanbieding....(zie ik net op de site)
Overigens een leuk pakket met al die formaten knallers....
Bedankt voor jouw opmerking dwazer. Je geeft het zelf al aan: op alles is de Freak-actie van toepassing behalve als anders is aangegeven. Allereerst worden de uitzonderingen duidelijk aangegeven op de fora op het moment dat er iets nieuws wordt gelanceerd. Dat heb je ook prima begrepen als ik naar het begin van jouw reactie kijk.
Daarnaast staan uitzonderingen ook duidelijk vermeld in de productomschrijving op de website van Huisman Vuurwerk: "Op dit product geldt een speciale aanbiedingsprijs. Overige kortingsbonnen, -acties en -codes zijn op dit product helaas niet toepasbaar." Kijk het maar na zou ik zeggen! Tot nu toe zijn alleen de Rubro Event Boxen en de Weekaanbiedingen uitgezonderd dus ook het 20sh. assortiment.
Ennuh, is € 55,00 t.o.v. € 112,50 nog geen korting genoeg dan...![]()
nog een vraag: ( alvast mijn excuses als deze al eerder gesteld is )
stel ik bestel voor 110 euro vuurwerk zit dit dan in de korting van 20% aangezien je dan onder de 100 euro uit komt of moet het bedrag na de korting nog binnen de prijzen vallen
is er al wat meer bekend over wanneer de delicious thunder en de ready to rumble zullen verschijnen op de site? gaat er dan trouwens over de eerste van deze twee top cakes nog de freak-korting aangezien deze al 2 halen 1 betalen! is?
Ik verwacht dat Huisman hier binnenkort meer over gaat laten weten. Zodra dat het geval is, laten ze het mij weten en zal ik het hier plaatsen!