Freak-actie 2012-2013: tot 30% korting bij Huisman Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
DIT is nog een scherpe aanbieding....(zie ik net op de site):p
kungfuv.jpg

Overigens een leuk pakket met al die formaten knallers....

DIT is nog een scherpe aanbieding....(zie ik net op de site):p

Overigens een leuk pakket met al die formaten knallers....

Haha, ik zal dit ff aan ze doorgeven...

Edit: er klopte in ieder geval niets van, aanpassing is doorgevoerd. En davidh namens Huisman mag ik je bij deze als bedankje een gratis Kungfu Knalpakket aanbieden! Stuur mij ff een PM als je wil.

Laatst bewerkt:
Beste gizmo75,

Allereerst vind ik de site er super uitzien en ook de aanbiedingen bevallen me wel. Goede overweging dus om bij jullie te bestellen zeker ook met de weekaanbiedingen erbij!

Echer is voor mij iets niet helemaal duidelijk betreft deze weekaanbiedingen. Gaat hier nu wel of niet nog de freak actie af. Als ik dit lees niet:

Net als bij de Rubro Event Boxen geldt dus dat de Freak-actie niet op deze producten van toepassing is maar de waarde van de bestelde Weekaanbiedingen wordt wel meegenomen in het bepalen van de hoogte van jouw kortingstaffel op de overige producten.

Maar als ik het laaste wat gepost is mag geloven dan duidelijk wel:

Zitt er tussen de aanbiedingen iets wat je wil hebben en je wil niet misgrijpen, dan kun je ze beter nu al bestellen. Van de aanbiedingsprijs gaat immers ook de Freak-korting nog af. Maar die afweging is uiteraard helemaal aan jou zelf!

Dit zou bij mij betekenen als ik het 20sh assortiment bestel dat ik deze kan krijgen voor 50,-
Voor deze aanbiedingen met Freak korting ben ik zeker wel te porren namelijk! Ik hoor het graag.

Bedankt voor jouw opmerking dwazer. Je geeft het zelf al aan: op alles is de Freak-actie van toepassing behalve als anders is aangegeven. Allereerst worden de uitzonderingen duidelijk aangegeven op de fora op het moment dat er iets nieuws wordt gelanceerd. Dat heb je ook prima begrepen als ik naar het begin van jouw reactie kijk.

Daarnaast staan uitzonderingen ook duidelijk vermeld in de productomschrijving op de website van Huisman Vuurwerk: "Op dit product geldt een speciale aanbiedingsprijs. Overige kortingsbonnen, -acties en -codes zijn op dit product helaas niet toepasbaar." Kijk het maar na zou ik zeggen! Tot nu toe zijn alleen de Rubro Event Boxen en de Weekaanbiedingen uitgezonderd dus ook het 20sh. assortiment.

Ennuh, is € 55,00 t.o.v. € 112,50 nog geen korting genoeg dan...:)

Bedankt voor jouw opmerking dwazer. Je geeft het zelf al aan: op alles is de Freak-actie van toepassing behalve als anders is aangegeven. Allereerst worden de uitzonderingen duidelijk aangegeven op de fora op het moment dat er iets nieuws wordt gelanceerd. Dat heb je ook prima begrepen als ik naar het begin van jouw reactie kijk.

Daarnaast staan uitzonderingen ook duidelijk vermeld in de productomschrijving op de website van Huisman Vuurwerk: "Op dit product geldt een speciale aanbiedingsprijs. Overige kortingsbonnen, -acties en -codes zijn op dit product helaas niet toepasbaar." Kijk het maar na zou ik zeggen! Tot nu toe zijn alleen de Rubro Event Boxen en de Weekaanbiedingen uitgezonderd dus ook het 20sh. assortiment.

Ennuh, is € 55,00 t.o.v. € 112,50 nog geen korting genoeg dan...:)

Ik begrijp je reactie gizmo, echter is dat stukje wat ik citeer geplaatst bij de weekaanbiedingen. Het klopt daar dus echt niet. Bedoeling is om je hierop te wijzen zodat hier in de toekomst geen misverstanden over ontstaan.... er wordt heel duidelijk gesteld dat het gaat om "de aanbiedingen" waar freak korting ook nog af gaat.

De meldingen op de website zijn mij bekend, nogmaals het is voor de duidelijkheid, niet dat er op het forum 2 verschillende berichten rondgaan.

En ja, laten we eerlijk zijn, extra korting is altijd interresant toch? Het zijn niet direct de producten die ik zou bestellen, maar als ik deze voor een extra interresante prijs mee kan pakken overweeg ik het.

Dat is juist de bedoeling want het zijn 2 verschillende dingen! :) Maar ik denk dat het nu wel duidelijk is, bedankt daarvoor! En hou de site en de fora maar in de gaten want er komt nog veel meer nieuws vooral MET Freak-korting... :D

Update: Rubro-knallers online!!

Update: Rubro-knallers online!!

Vandaag heeft Huisman Vuurwerk de nieuwe Rubro-knallers toegevoegd aan de website. Dat betekent dat deze per direct te bestellen zijn, uiteraard i.c.m. de Freak-actie! Je vindt ze hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/rubro-fireworks/rubro-overig

Misschien goed om nog even de Openingsaanbiedingen onder de aandacht te brengen waarop de Freak-actie ook van toepassing is: de Rubro Prestige van € 99,00 voor € 49,00, de ZENA Hypnotised van € 27,50 voor € 17,50 en de Lesli Showcase van € 19,95 voor € 13,50. Voor alledrie geldt dat van deze aanbiedingsprijzen de korting van de Freak-actie nog afgaat! Je vindt ze hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/aanbiedingen

Tot slot heeft Huisman laten weten dat vanwege de grote interesse en enthousiasme de huidige Weekaanbiedingen zijn verlengd. De Weekaanbiedingen vallen buiten de Freak-actie maar zijn dan ook al belachelijk laag geprijsd! Je vindt ze hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/aanbiedingen-van-de-week

Komen de molotov mines ook nog in het assortiment? heb mijn eerste bestelling van 670 euro al gemaakt =D

Laatst bewerkt:
Ik weet dat Huisman wel met deze beauty's bezig is, maar ze staan nog niet op de site. Ik zal het binnenkort even navragen, ben zelf ook wel benieuwd namelijk!

Tuurlijk! Gewoon andere dag/tijdstip selecteren. Maar bij Huisman denken ze dat je met een vrachtwagen komt...:)

nog een vraag: ( alvast mijn excuses als deze al eerder gesteld is )
stel ik bestel voor 110 euro vuurwerk zit dit dan in de korting van 20% aangezien je dan onder de 100 euro uit komt of moet het bedrag na de korting nog binnen de prijzen vallen

nog een vraag: ( alvast mijn excuses als deze al eerder gesteld is )
stel ik bestel voor 110 euro vuurwerk zit dit dan in de korting van 20% aangezien je dan onder de 100 euro uit komt of moet het bedrag na de korting nog binnen de prijzen vallen

Als je boven de 100 euro zit pak je natuurlijk die 20% korting.:p

is er al wat meer bekend over wanneer de delicious thunder en de ready to rumble zullen verschijnen op de site? gaat er dan trouwens over de eerste van deze twee top cakes nog de freak-korting aangezien deze al 2 halen 1 betalen! is?

is er al wat meer bekend over wanneer de delicious thunder en de ready to rumble zullen verschijnen op de site? gaat er dan trouwens over de eerste van deze twee top cakes nog de freak-korting aangezien deze al 2 halen 1 betalen! is?

Ik verwacht dat Huisman hier binnenkort meer over gaat laten weten. Zodra dat het geval is, laten ze het mij weten en zal ik het hier plaatsen!

Ik verwacht dat Huisman hier binnenkort meer over gaat laten weten. Zodra dat het geval is, laten ze het mij weten en zal ik het hier plaatsen!

In aanvulling hierop: ik heb van Huisman begrepen dat er aankomend weekend duidelijkheid gaat komen over bijv. de Delicious Thunder, Ready to Rumble, Pakkie Peuken, 100K-rollen, de Russische Mines van Lesli, de nieuwe ZENA-producten, enz. Oftewel: er komt binnenkort heel veel nieuws! Zodra ik wat hoor zal ik het hier meteen posten!

Klinkt allemaal super Erwin! Vorig jaar was al het geld jammer genoeg al vergeven, maar dit jaar hebben ze er een nieuwe klant bij hoor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan