Freak-actie 2012-2013: tot 30% korting bij Huisman Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had twee vraagjes:

als ik dus bv, voor 120 euro bestel, en in de 120 euro zit de 20sh assorti weekaanbieding, krijg ik dan nog over 120 euro korting, of moet ik eerst 55 euro eraf halen en krijg ik over 65 euro korting?

Als ik een flower waaiercake ps bestel? er is eigenlijk maar een van die 3 die mij intereseert, kan ik specifiek die bestellen als ik ze ps bestel?

Ik had twee vraagjes:

als ik dus bv, voor 120 euro bestel, en in de 120 euro zit de 20sh assorti weekaanbieding, krijg ik dan nog over 120 euro korting, of moet ik eerst 55 euro eraf halen en krijg ik over 65 euro korting?

Als ik een flower waaiercake ps bestel? er is eigenlijk maar een van die 3 die mij intereseert, kan ik specifiek die bestellen als ik ze ps bestel?

Namens Huisman uiteraard bedankt voor jouw interesse! De antwoorden op jouw vragen:

1. Weekaanbiedingen vallen buiten alle kortingsacties. Die €55 is ook al zo belachelijk laag! Maar die €55 neemt Huisman wel mee in het bepalen van de hoogte van jouw kortingstaffel zodat je dus over de andere producten een hogere korting krijgt. Dit berekent de website helemaal uit zichzelf. In jouw voorbeeld gaat de korting dan dus nog af van €65 maar dus wel met de staffel waar €120 onder valt. Meer info vind je in de startpost en in de rest van dit topic.

2. In het afrekenscherm zit een opmerkingenveld. Geef daar a.u.b. even aan welke je precies wil hebben. Evt. kun je nog een korte reactie sturen op jouw bestelbevestiging per mail die je van Huisman ontvangt.

Ik hoop dat het zo duidelijk is, mocht je meer vragen hebben dan kun je ook altijd mailen naar [email protected] of stel je vragen in dit topic.

Laatst bewerkt:
Net mijn eerste bestelling gedaan bij Huisman vuurwerk, en mogelijk ook niet de laatste! Zeer mooie aanbiedingen en een mooi aanbod van diverse merken. Ga zo door!

Update 30-09: ZENA Cakebox, Rubro 100k-rollen en Lesli Mine Cakes

Update 30-09: ZENA Cakebox, Rubro 100k-rollen en Lesli Mine Cakes

De eerste selectie van nieuwe ZENA-artikelen is toegevoegd aan de Huisman Vuurwerk site waaronder The Beast, Kitalpha, Unukalhai, Rude Awakening, High Calibre en de nieuwe ZENA Cakebox!! Deze laatste had al een lage jubileumprijs maar Huisman heeft er een vaste Aanbiedingsprijs voor gemaakt. Hier gaat dus geen extra Freak-korting meer af maar de waarde van de Cakebox telt wel mee in het bepalen van jouw kortingstaffel op andere producten (vergelijkbaar met de Weekaanbiedingen en Rubro Event Boxen).

Bij de Rubro-collectie zijn nu ook het Pakkie Peuken en de 100K-rollen toegevoegd. In overleg met Rubro zal de Ready to Rumble enkel in december worden verkocht, het is immers een Limited Edition. Voor de Delicious Thunder geldt dat er binnenkort een actie voor zal komen en die zal uiteraard hier op het forum worden gemeld.

Ook de Lesli-collectie is weer uitgebreid en deze keer met de twee Russische Mine Cakes Molotov en Malenkov. Echte beauties voor de liefhebber!

Binnenkort komen er weer nieuwe Weekaanbiedingen. De huidige lopen op hun eind, dus pak ze nog even snel mee als je wil profiteren van die belachelijk lage prijzen!!

Meer informatie over de Huisman Freak-actie vind je in de startpost van dit topic, de website vind je hier: http://www.huismanvuurwerk.nl

Update 02-10: Nieuwe Weekaanbiedingen Huisman

Update 02-10: Nieuwe Weekaanbiedingen Huisman

Ik heb zojuist vernomen dat de nieuwe Weekaanbiedingen online zijn gezet! Zoals gebruikelijk is de Freak-korting niet van toepassing op de belachelijk lage prijzen van de Weekaanbiedingen, maar telt de waarde van bestelde Weekaanbiedingen wel mee voor het bepalen van de kortingstaffel op andere producten. Je vindt ze hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/aanbiedingen-van-de-week

Ik heb zojuist vernomen dat de nieuwe Weekaanbiedingen online zijn gezet! Zoals gebruikelijk is de Freak-korting niet van toepassing op de belachelijk lage prijzen van de Weekaanbiedingen, maar telt de waarde van bestelde Weekaanbiedingen wel mee voor het bepalen van de kortingstaffel op andere producten. Je vindt ze hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/aanbiedingen-van-de-week

Zo dat is niet mis, het hele appolo assortiment voor maar 60euro! Ga ernstig overwegen om deze aan te schaffen, helaas is er weinig ervaring gedeeld over dit assortiment op internet..

Maar voor 7.50 p.p denk ik niet dat je veel beters kunt krijgen..

Klopt het dat je bij het afrekenen, het op naam van Stiching Derde gelden moet storten? T.n.v Huisman Vuurwerk?

Heb het ff nagekeken op het web en dit klopt. Voor iDeal-afhandelingen wordt door Huisman gebruik gemaakt van een dienst. De omschrijving van een bestelling via iDeal "betaal aan Stichting derdengelden":

"Dit is een tussenrekening van een onafhankelijke stichting zonder winstoogmerk. Uw aankoopbedrag wordt daar beheerd en blijft op deze tussenrekening staan totdat uw betaling bevestigd is. Het aankoopbedrag wordt vervolgens van de tussenrekening naar de webwinkelier overgemaakt."

Geen zorgen dus, dit hoort zo!

Omdat ik van Huisman heb begrepen dat het aantal mails met vragen over de Freak-actie weer stijgt, wat ik af en toe hier ook op het forum merk, nog maar eens een korte uitleg:

Met de Freak-actie van Huisman Vuurwerk krijg je over het volledige assortiment kortingen die op kunnen lopen tot 30%. Er zijn een paar uitzonderingen namelijk de Rubro Event Boxen, de ZENA Cakebox en de Weekaanbiedingen maar o.a. samen met de leveranciers zijn voor deze producten speciale actieprijzen bedacht zodat er toch een stuk korting van toepassing is. Verder tellen deze producten wel mee voor het bepalen van jouw staffelkorting op de andere producten. Jouw korting wordt over het totale bestelbedrag gerekend minus de waarde van de uitzonderingsproducten.

Deze actie loopt in ieder geval tot half november. Maar let wel op: als jouw interesse ook uitgaat naar de Aanbiedingen dan loop je het risico dat deze uitverkocht raken aangezien er diverse Op = Op artikelen zijn. Deze herken je dan ook aan de Op = Op vermelding in het veld Productomschrijving op de website van Huisman Vuurwerk. Wil je niet misgrijpen, bestel deze producten dan zo snel mogelijk. Producten waar dat niet bij staat zullen naar verwachting tot het eind van de actie beschikbaar zijn al hoewel de Event Boxen bijv. wel erg hard lopen. En bestellen in meerdere delen is voor Huisman geen probleem, ze tellen de deelbestellingen zelfs bij elkaar op zodat jouw kortingstaffel automatisch mee stijgt en jij altijd de hoogste korting in % en € krijgt! Daarom ontvang je na een bestelling een persoonlijke nieuwe kortingscode.

Veel verdere detailinformatie staat verspreid over dit topic vermeld en is gebundeld in de startpost (de updates). Mocht je toch nog vragen hebben, stuur dan een mail naar [email protected] of stel ze in dit topic.

Meer info over Huisman Vuurwerk vind je hier: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?23325-Huisman-Vuurwerk

De website vind je hier: http://www.huismanvuurwerk.nl

Jammer dat de Rubro eventboxen hier niet onder vallen anders had ik hier zeker mijn bestelling geplaatst! Helaas.

In reactie op bovenstaande posts:

- In ieder geval tot half november ja. Begin november zullen bestellers hierover geïnformeerd worden en natuurlijk ook via de fora.
- Op de Event Boxen geldt de Freak-actie inderdaad niet maar zijn t.o.v. de adviesprijzen behoorlijke kortingen toegepast.

In reactie op bovenstaande posts:

- In ieder geval tot half november ja. Begin november zullen bestellers hierover geïnformeerd worden en natuurlijk ook via de fora.
- Op de Event Boxen geldt de Freak-actie inderdaad niet maar zijn t.o.v. de adviesprijzen behoorlijke kortingen toegepast.

Ja had ik al gezien, ik ga eerst even afwachten wat de dealer hier in de buurt heeft!

De complete nieuwe ZENA-collectie staat nu online op de website van Huisman Vuurwerk!

Helaas is Huisman genoodzaakt om de extra korting op de ZENA Cakebox terug te draaien, maar daar hebben ze wat anders op gevonden. Had je de ZENA Cakebox al bij Huisman besteld? Geen probleem, uiteraard krijg jij hem dan voor de eerdere aanbiedingsprijs.

Je vind de ZENA-collectie van Huisman Vuurwerk hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/zena-vuurwerk

gizmo, nog even een vraagje:
prachtige aanbieding natuurlijk die delicious thunders maar is het voor ons niet goedkoper om deze gewoon voor 25 euro te bestellen en dan de freak-korting erover heen?
misschien heb ik ergens iets over het hoofd gezien dat de delicious thunder niet meetelt voor de korting?

gizmo, nog even een vraagje:
prachtige aanbieding natuurlijk die delicious thunders maar is het voor ons niet goedkoper om deze gewoon voor 25 euro te bestellen en dan de freak-korting erover heen?
misschien heb ik ergens iets over het hoofd gezien dat de delicious thunder niet meetelt voor de korting?

Wat je over het hoofd ziet is dat er op deze producten geen Freak-korting geldt. Wel heeft Huisman een aanbiedingsprijs kunnen maken. Geldt voor zowel de Delicious Thunder als voor de Ready to Rumble waarop nu een Voorinschrijving is. De Freak-korting zal er dan ook helemaal niet op gaan gelden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan