Freak-actie 2012-2013: tot 30% korting bij Huisman Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kon ook niet meer voor de optie kiezen van mijn eerste bestelling.
maar als je dit even als een opmerking neerzet zou er in december contact over worden genomen:)

Ik zou graag deze cake 1x wille bestellen, maar kan nog all1 als optie 31 dec kiezen, als afhaaldatum, ik heb al 3 andere bestellingen geplaatst die ik op 28 dec kan ophalen, valt er misschien wat te regelen? zodat ik tegelijk met 1 van die bestellingen het kom ophalen?

Omdat Huisman al eind augustus begonnen is met de verkoop zijn de slots voor de 28e en 29e zo goed als op. Maar het toevoegen van 1 product aan een bestelling zal geen probleem zijn. In een Nieuwsbrief is dit al eens voorbij gekomen:

Kies een afhaaldag en -tijd die zo dicht mogelijk bij jouw originele ligt. Het kan zijn dat dit pas een dag later is maar dat is geen probleem. Geef vervolgens in het Opmerkingenveld bij het afrekenen aan dat je het afhalen wil combineren. Huisman zal er dan voor zorgen dat alles tegelijkertijd voor je klaar staat.

Met alle meervoudige bestellers wordt inderdaad begin december contact opgenomen om dit nog even goed af te spreken (zie tevens een paar posts hierboven).

Zojuist is weer een Nieuwsbrief gestuurd met ook nieuws over de Freak-actie:

Einde Freak-actie
Nog maar een paar dagen en dan is het gebeurd: het einde van de Freak-actie is daar. In eerste instantie zou de actie deze week stoppen maar op speciaal verzoek van een aantal Freaks is dit over het weekend heen getild. Tot a.s. dinsdag 27-11 19.00u kun je nog genieten van de Freak-actie en daarna zit het er voor dit verkoopseizoen na 3 maanden weer op!

Lees de volledige Nieuwsbrief hier: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?23325-Huisman-Vuurwerk&p=528580&viewfull=1#post528580

Ik heb het powercake assortiment en the beast bestelt bij jullie. Op jullie site en op vwc staat dat het powercake assortiment bestaat uit 3 cakes van 400 gram en 25 gram per schot. Op vuurwerkjournaal staat dat ze slechts 240 gram per cake zijn en 16 schoten dus geen 25 maar 15 gram per schot. The beast is volgens vuurwerkjournaal geen 300 gram cake maar een 180 gram cake die dus ook geen 25 maar 15 gram per schot is? Hoe zit dit precies?

Ik zal dat bij Huisman navragen. Wat ik ervan weet is dat ze vanuit de folderinformatie de artikelen op de website hebben geplaatst. Die heb ik zoals bekend ook gezien en daar staat bij deze producten met koeienletters op 25gr. per shot. De definitieve productinfo van nieuwe producten geeft Vuurwerkvisie via Vuurwerkjournaal vrij en dat gebeurt sinds een paar dagen, eerder was het voor winkeliers ook niet beschikbaar. Mij is dit trouwens niet opgevallen en ik kan het mij ook niet voorstellen dat die lagere grammen zouden kloppen. Wordt vervolgd!!

EDIT: ik quote Menjoh even uit een ander topic, nl. die van de 16sh. powercake:

Vuurwerkjournaal levert geen perfecte informatie. Er staat ook dat Psycho mania 22 schoten heeft, ipv 9.

Deze powercakes zijn volgens de folder en volgens de officiële productlijst van Zena gewoon 25 gram per tube. The beast is niet 25 gram per schot (staat zowel niet in de folder als in de productlijst).

Dus dan komen we op de volgende 15+ cakes van Zena:
- Nightfall: 20 gram
- Powercakes: 25 gram
- Midnight Mania: 25 gram
- Shock Syndrome: 25 gram

EDIT 2: Ook de schapkaartjes geven de originele info, dit is daarvan de tekst:

Prijs: € 50,00

Nummer : 1333
Aantal schoten: 3 x 16
Kruitinhoud: 3 x 400 gram

Omschrijving: 3 toppers voor een top-prijs. Gewoon kopen die batterijen!

Huisman heeft ook een lijntje uitgegooid naar ZENA/Vuurwerkvisie voor bevestiging...

Laatst bewerkt:
Maar goed, voordat we verzanden in het uiteraard wel belangrijke 16sh. cake verhaal, even voor dit topic weer de aandacht vestigen op de belangrijke mededeling uit de Nieuwsbrief van Huisman Vuurwerk van vandaag over het einde van de Freak-actie:

Einde Freak-actie
Nog maar een paar dagen en dan is het gebeurd: het einde van de Freak-actie is daar. In eerste instantie zou de actie deze week stoppen maar op speciaal verzoek van een aantal Freaks is dit over het weekend heen getild. Tot a.s. dinsdag 27-11 19.00u kun je nog genieten van de Freak-actie en daarna zit het er voor dit verkoopseizoen na 3 maanden weer op!

Lees de volledige Nieuwsbrief hier: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...l=1#post528580

Het klokje tikt rustig verder:

24.jpg

Morgenavond, dinsdag 27-11, eindigt om 19.00 de Huisman Vuurwerk Freak-actie!!

Hoi, heb een bestelling klaar staan.. maar zie dat ik het alleen in de middag van 31 december kan afhalen. Valt hier nog wat mee te doen?

Ik weet dat Huisman vanavond de "slots" aan het nalopen is dus mogelijk komen er nog wat gaatjes op de 29e. Ik zou zeggen: even refreshen die pagina en kijken of er extra mogelijkheden zijn. Maar volgens mij zijn er al meer bestellers geweest die in het Opmerkingenveld hebben gevraagd om nog iets te regelen en ik ben ervan overtuigd dat Huisman hier zijn best voor zal doen om dat voor elkaar te krijgen. Het punt is dat de Freak-actie al 3 maanden geleden is gestart dus er zijn je nogal wat Freaks voor geweest... :)

haha snap ik ja, 3 maand terug was voor mij ergggg vroeg om te bestellen. Het gevoel begint me nu toch echt te jeuken :) ik hou het wel ff in de gaten.. thanks!

Maar wacht niet te lang, niet alleen omdat de Freak-actie morgenavond al afloopt maar ook omdat er meer kapers op de kust zijn. Ik had net nog even contact met Huisman en er zijn inderdaad wat slots vrijgegeven!

Voor de Last-minute besluiters onder ons:

DE HUISMAN VUURWERK FREAK-ACTIE DUURT NOG 1 UUR, TOT 19.00 UUR VANAVOND!!

Daarna is het toch echt afgelopen en worden alle kortingscodes, dus ook de persoonlijke, gedeactiveerd!

Voor de Last-minute besluiters onder ons:

DE HUISMAN VUURWERK FREAK-ACTIE DUURT NOG 1 UUR, TOT 19.00 UUR VANAVOND!!

Daarna is het toch echt afgelopen en worden alle kortingscodes, dus ook de persoonlijke, gedeactiveerd!

Net nog snel 3 x showcase besteld :P. Het is de 1e x dat ik hier besteld heb en toch totaal op een mooi bedrag rond de 1000 euro uitgekomen! Nu hopen dat alles in de auto past, haha

Huisman, bedankt voor het mogelijk maken van deze mooie actie voor ons als freaks!
Mooie collectie, scherpe prijzen en een goede service! Top!

Tot snel!

Pyro-freak

Nog bedankt he! Heb een mooi plekje gevonden op de zaterdag. Super zin ook!

Maar wacht niet te lang, niet alleen omdat de Freak-actie morgenavond al afloopt maar ook omdat er meer kapers op de kust zijn. Ik had net nog even contact met Huisman en er zijn inderdaad wat slots vrijgegeven!

Na een bericht gelezen te hebben over dat redelijk wat producten bij vuurwerk orthen niet gelevert kunnen worden ben ik nieuwschierig naar de situatie bij Huisman. Is er al van bepaalde producten bekend dat deze niet geleverd gaan worden?

Tot nu toe geen negatieve berichten van de kant van Huisman!! Alleen maar goed nieuws, kijk bijv. naar de extra levering Secret Salute Salvo!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan