Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit kan ook de transbomber zijn! Jammer dat machine de doos niet even filmt voordat die hem aansteekt!
Dan was echt alles uit de lucht geweest met de twijfel
Excuus had de 1e 3seconde niet gezien!!
Tikkie sturen kan Zeker PB me maar!!
Prima bakkie, loots heeft de Trucen doos open gedaan ������
Je moet de link even aanpassen, zo start het filmpje namelijk pas op 15 seconden.Het hoge woord is eruit. Machine zou Machine niet zijn als hij de buurman zo gek heeft gekregen om de proef op de som te nemen. Ik kan jullie verzekeren de Fransbomber is gewoon de Transbomber!
Als Loots tegen de klanten zegt dat er gewoon een Transbomber inzit, wat is dan het probleem?
Gaat Loots zijn imago op het spel zetten en de klanten oplichten met een halfbakken cakebox?
Denk ff na mensen.... de pyro-detectives zaten er flink naast.
Wat ik wel weer mooi vind dat we weer lekker over vuurwerk ouwehoeren, hoeveel gram er er wel of niet in zit, maakt het een stuk leuker dan de afgelopen 2 jaar.
Het hoge woord is eruit. Machine zou Machine niet zijn als hij de buurman zo gek heeft gekregen om de proef op de som te nemen. Ik kan jullie verzekeren de Fransbomber is gewoon de Transbomber!
Daar ben ik het ook mee eens, dit lijkt wel een kooiloze transbomber. Heb zelf de Transbomber gehad en de spreiding was daar ook nogeens groterhij lijkt toch een stuk minder burst te hebben dan een normale transbomber
Ik neem aan dat je nu inmiddels ook al minimaal 7 donaties van 10,- hebt ontvangen of riepen sommigen dat alleen even snel uit eigen belang?
Daar ben ik het ook mee eens, dit lijkt wel een kooiloze transbomber. Heb zelf de Transbomber gehad en de spreiding was daar ook nogeens groter