Fransbomber

Dit kan ook de transbomber zijn! Jammer dat machine de doos niet even filmt voordat die hem aansteekt!
Dan was echt alles uit de lucht geweest met de twijfel

Goed werk Machine076! Complimenten.
Indrukwekkend wat er dus mogelijk is met een kilo kruit.
Hooguit is de lucht iets minder gevuld met crackling,

Vergeet Spanic99 niet een tikkie te sturen :yes:

Excuus had de 1e 3seconde niet gezien!!
Tikkie sturen kan Zeker PB me maar!!
Prima bakkie, loots heeft de Trucen doos open gedaan ������

Excuus had de 1e 3seconde niet gezien!!
Tikkie sturen kan Zeker PB me maar!!
Prima bakkie, loots heeft de Trucen doos open gedaan ������

Haha, kan de beste overkomen! Laat de tikkie maar voor wat het is, deze tijden zijn al duur zat voor iedereen. Ik heb in ieder geval de kriebels echt flink te pakken nu! :droolthum

Wat ik wel weer mooi vind dat we weer lekker over vuurwerk ouwehoeren, hoeveel gram er er wel of niet in zit, maakt het een stuk leuker dan de afgelopen 2 jaar.

Als Loots tegen de klanten zegt dat er gewoon een Transbomber inzit, wat is dan het probleem?
Gaat Loots zijn imago op het spel zetten en de klanten oplichten met een halfbakken cakebox?
Denk ff na mensen.... de pyro-detectives zaten er flink naast.

Laatst bewerkt:
Als Loots tegen de klanten zegt dat er gewoon een Transbomber inzit, wat is dan het probleem?
Gaat Loots zijn imago op het spel zetten en de klanten oplichten met een halfbakken cakebox?
Denk ff na mensen.... de pyro-detectives zaten er flink naast.

Gaan importeurs hun imago op het spel zetten door alleen maar opgevoerde sample filmpjes te posten..... Denk ff na mensen.

Was een leuke thread om te volgen dit :D

Fijn voor de mensen die hem gekocht hebben dat je gewoon krijgt wat je besteld.

Dat vind ik ook zeker Knalpak, ik vind hem juist veel minder overkomen in vergelijking met mijn eigen Transbomber filmpjes, die hebben echt een veel duidelijkere fellere hardere burst.

Maar hij lijkt er iig. wel op:droolthum

Het hoge woord is eruit. Machine zou Machine niet zijn als hij de buurman zo gek heeft gekregen om de proef op de som te nemen. Ik kan jullie verzekeren de Fransbomber is gewoon de Transbomber! :biertje:

Ik neem aan dat je nu inmiddels ook al minimaal 7 donaties van 10,- hebt ontvangen of riepen sommigen dat alleen even snel uit eigen belang?

Wie heeft zowel de Transbomber als de Fransbomber? Wie haalt ze allebei uit elkaar om te wegen? Hahahaha

Ik neem aan dat je nu inmiddels ook al minimaal 7 donaties van 10,- hebt ontvangen of riepen sommigen dat alleen even snel uit eigen belang?

Haha, er werd idd een hoop geroepen mannen, maar laten we de betaallink laten voor wat het is als iedereen belooft wat extra vuurwerk te halen :biertje:

Back
Bovenaan