Fransbomber

Het is overduidelijk dat men verwarring wilt scheppen met de naam, men neigt dan namelijk te denken dat het een kopie zou zijn van de Transbomber, terwijl dit natuurlijk nergens staat aangegeven. Echter, doordat mensen dit zelf gaan denken, gaan ze over tot het kopen van dit product zonder dat ze iets weten wat het doet. Ik weet het prijskaartje niet maar als er daadwerkelijk maar net iets van 1 kilo kruit in zit, dan hebben ze het goed gedaan qua marketing en hebben ze straks met succes de consument "misleid". :P haha, ik vind het iig een goeie!! :D

Ik zou het met je eens zijn, totdat ik las dat er als productfilmpje een film van de echte Transbomber getoond word. Mocht het dus niet hetzelfde product zijn, dan is het tonen van dat filmpje gewoon misleiding.

misschien komen ze wel uit dezelfde fabriek als alpha :P die persen ook 50mm boeketten uit 5gr per tube ;)

Zouden ze binnenkort soms ook in dezelfde serie nieuwe pijlen binnen krijgen bij Loots :p :D?

fransbombenraketen.png

Laatst bewerkt:
Ik kwam op de funke site ookal zoiets tegen.
Deze hebben veel minder kruit dan de originele en zijn waarschijnlijk zelfs F1 ipv P1..

C5DAFB31-6D9B-4488-BD90-710B08DA60A6.jpg

*PRIMEUR*

Volgend jaar een nieuw megablok bij Loots in de herfstactie: de Triple Frans.
Bestaande uit de compounds: Frans Bauer, Frans Duits en Frans de Bont
De Bauer die het op zijn Duits te Bont maakt in je straat :handsup:

Ik waardeer de creativiteit en heb ook zeker moeten lachen om de bovenstaande nieuwe artikelen van Fransje, maar dit is wellicht een leuk onderwerp voor een eigen topic.

Laten we hier nu weer verder gaan over de Fransbomber. Ondanks dat zowel de Transbomber als de Fransbomber niet in mijn collectie zitten, volg ik dit topic wel met veel belangstelling (en wat popcorn). Geweldig om te zien hoe de Transbomber een ieder al jaren lang bezig heeft gehouden en dat nu de Fransbomber (lookalike, omlabeling, broertje, kopie of wat het ook mag zijn) dat nu ook doet.

Kijk in ieder geval wel uit naar de eerste straatfilmpjes begin januari. Het is speculeren, maar ik deel de mening of eigenlijk het vermoeden van MasterBsc in deze.

Ik waardeer de creativiteit en heb ook zeker moeten lachen om de bovenstaande nieuwe artikelen van Fransje, maar dit is wellicht een leuk onderwerp voor een eigen topic.

Laten we hier nu weer verder gaan over de Fransbomber. Ondanks dat zowel de Transbomber als de Fransbomber niet in mijn collectie zitten, volg ik dit topic wel met veel belangstelling (en wat popcorn). Geweldig om te zien hoe de Transbomber een ieder al jaren lang bezig heeft gehouden en dat nu de Fransbomber (lookalike, omlabeling, broertje, kopie of wat het ook mag zijn) dat nu ook doet.

Kijk in ieder geval wel uit naar de eerste straatfilmpjes begin januari. Het is speculeren, maar ik deel de mening of eigenlijk het vermoeden van MasterBsc in deze.

ik denk dat het de amsterjam is als ik een gok mag doen.. maar wel heel benieuwd naar

Lekker moeilijk doen allemaal. Ik heb even contact gezocht met Loots en kreeg de volgende reactie:

jacht.jpg

:wink::wink::p

Het hoge woord is eruit. Machine zou Machine niet zijn als hij de buurman zo gek heeft gekregen om de proef op de som te nemen. Ik kan jullie verzekeren de Fransbomber is gewoon de Transbomber! :biertje:

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan