[Fotos, videos, berichten] Bevel 23 - 02 - 2008

Mooie foto's en mooi verslag RedBaron!

ik heb even gekeken naar de foto's en ik zie mezelf op 1 van de foto's staan helemaal links in hoekje in witte velle trui :) haast niet te missen? :bye:

op deze foto:
DBD_BEVEL_60E_VERJAARDAG_23-2-2008_049.jpg

De rest van de show was een spectaculaire aan eenschakeling van blokken, bommen, fonteinen, zonnen, bengaalse vuren en candles van onder andere Zarragozanna, Vulcan, Nico Lunig Events, Bonbridge, Skyline, Weco, Zink en Parente.

Bedankt voor alle goede zorgen voor je mede-freaks, Red Baron!
Desondanks nog een vraagje.
Ik heb zaterdag ter plaatse horen fluisteren dat er wat meer bijzonderheden over de schietlijst zouden worden gepubliceerd. Zelf ben ik vooral benieuwd naar de blokken die zijn geschoten en dan vooral degene die op jouw film rond de 4.00, 6.20 en 8.20 minuten te zien zijn. Ik heb begrepen dat de eerste twee van Bonbridge waren (Orlando en Silent Night?!?), maar de derde?
Zou je dit mysterie nog kunnen ophelderen?

Bedankt vor je post, Jack en Gerdo natuurlijk niet te vergeten.
Geeft toch weer een hele andere kijk op de zaak als er een cam dichtbij opgesteld staat.
Mooie close ups zeg maar.

Alleen vind ik het geluid van je nieuwe mic zeker niet beter als de audio situatie.
Te veel laag zit er in en klinkt daardoor te wollig.
Je kon ook duidelijk horen dat je rechts een muur naast je had staan omdat het geluid iets meer aan de linker kant zat.
Van mij mag je je oude mic weer uit de doos halen :D
Des ondanks is het niet zo dat daardoor de film minder is geworden dan wat ik normaal van je gewend ben qua audio.
Mischien volgende keer ff een koptelefoon op zetten zodat je meer gefocust bent op het audio wat je dan in balans nog zou kunnen corigeren.

Al met al een mooi beeld verslag van een gezellige dag.
Keep up the good work :wink:
Giron

Stef, kunnen we jouw film nog online verwachten van Bevel?
Ik ben namelijk reuze benieuwd.
:bye:

Ja hoor dat kan wel.
Ik dacht, ach, er zijn genoeg films, maar ik zal wel ff wat van de opbouw in elkaar knutselen.
Zoals je weet ben ik erg druk met leren, en ook dat zit er aan te komen :wink:
Ik zal Bevel eerdaags even oppakken.
Groetjes Giron

Ja hoor dat kan wel.
Ik dacht, ach, er zijn genoeg films, maar ik zal wel ff wat van de opbouw in elkaar knutselen.
Zoals je weet ben ik erg druk met leren, en ook dat zit er aan te komen :wink:
Ik zal Bevel eerdaags even oppakken.
Groetjes Giron

Dank je wel man, en rustig aan he?
Werk en meisje gaan voor de rest toch?
:bye:

Vraagje aan de bouwers of aanwezigen van deze show:

Op 8:08 minuten van het filmpje van RedBaron gaan er een aantal multicolour peony met rode blinker potjes de lucht in, welke potjes zijn dit?

@ Red Baron, met de bengalen, mines-potjes en later ook de bengalen en draaizon combinatie zie je pas hoeveel profijt je hebt van 2 camera's. Nu zie je pas echt hoe handig dit is om zowel hoog als laag vuurwerk goed weer te geven.

Heel netjes gedaan.

Vraagje aan de bouwers of aanwezigen van deze show:

Op 8:08 minuten van het filmpje van RedBaron gaan er een aantal multicolour peony met rode blinker potjes de lucht in, welke potjes zijn dit?

Dit is een blok van Beko geloof ik...
Is dus 1 blok en niet meerdere :wink:

Het heeft ff geduurd maar hier is mijn film dan eindelijk. :P
Verder zul je in de film zien dat het beeld af en toe loopt te focusen, dat komt omdat erbij de lens een soort van ring zit om het beeld mee scherp te stellen, het is in ieder geval duidelijk dat ik daar niet meer met m`n lompe vingers aan moet zitten. :)

Helaas heb ik het begin van de show er niet opstaan, dat kwam omdat ik m`n camera telaat had aangezet, het gaat dan alleen om de mini mascleta en die vette 8''. die er niet opstaat.:(

Hier de film

http://blip.tv/file/710933/

Laatst bewerkt:
Aangezien Apollo en horror116 die dag bij Zena Berlaar wat leuke spulletjes gekocht hadden konden we het niet laten om het te testen. :D

Hier de film.

http://blip.tv/file/710952/

Veel kijkplezier. :wink:

man man .... ik kan hier zo boos om gaan worden. blijf volgende keer maar lekker weg bij onze shows. Ik heb geen zin om door dit soort puberaal gedoe gezeik te krijgen van politie en andere overheids instellingen zoals dienst springstoffen, die ook aanwezig waren in Bevel. U heeft geluk gehad dat je 100 meter te ver stond. ik had je gevat en af laten voeren.

Voor de liefhebbers heb ik trouwens nog vanuit mijn 2e camera nog de beelden van de mini mascleta. echter nu in slomomotion. zo is het net allemaal wat beter te zien. En klinkt het net nog allemaal nét nog even bruter :D

*HIER* kun je hem downloaden :)

Veel kijk plezier :p

Voor de liefhebbers heb ik trouwens nog vanuit mijn 2e camera nog de beelden van de mini mascleta. echter nu in slomomotion. zo is het net allemaal wat beter te zien. En klinkt het net nog allemaal nét nog even bruter :D

*HIER* kun je hem downloaden :)

Veel kijk plezier :p

GEWELDIG
Groetjes Giron

waar is die mini Mascleta dan? zie alleen wat losse knallers op ontsteking.
Of wordt dat tegenwoordig ook al een Mascleta genoemd?:bonk:

waar is die mini Mascleta dan? zie alleen wat losse knallers op ontsteking.
Of wordt dat tegenwoordig ook al een Mascleta genoemd?:bonk:

Het was inderdaad gewoon een treintje van knallen met tempo-versnelling, deze is eigenlijk pas te zien in de slowmotion. :wink: Tegenwoordig krijgt een serie knallen al snel de naam mascletà opgeplakt ja, in feite klopt dat dus voor geen meter. Waarom dat zo is, geen idee, maar je weet toch al vooraf of dat klopt of niet. :wink:

al hete het een broodje pindakaas, de lol was er niet minder om.

Normaal ben je altijd van de juiste benamingen en dergelijke en tik je ook mensen op hun vingers als ze fouten begaan. Dan kan je hier wel lollig gaan doen maar hou je aan je eigen princiepes en geef het de goede naam!

Back
Bovenaan