Foto updates en nieuws

Momenteel word er druk gebouwd aan een totaal nieuwe website.
Deze heeft een stuk meer mogelijkheden en zo zijn we ook wat meer voorbereid op de toekomst.

gr
Evolution Fireworks.

Ik vind de achtergrond dat blauwe vuurwerk heel storend met het transparante gedeelte. Dan bedoel ik de witte letters bij bv de blue thunder, titanium thunder pagina. Voor de rest ziet t er strak uit.

Inmiddels hebben we een stop gezet op het uitbreiden van de verkooppunten voor dit jaar.
Dit wegens de grote reserveringen in de producten.
We hebben door de verwachte groei extra ingekocht.
Echter hebben we inmiddels van alle winkels een reservering gekregen(onder voorbehoud)
Daardoor is van onderstaande items de voorraad inmiddels nagenoeg op.

Titanium Thunder.
Red fury in blue.
Rainbow twinkler.
Flying serpents.

Wees niet ongerust daar er een behoorlijk aantal VE klaar staan voor levering.
Morgen zal er een mailing uitgaan naar onze klanten voor een informatie verstrekking.

Inmiddels is ook de banner voor onze nieuwe winkels klaar en is ook weer een topper.
Banner nieuw..jpg

gr
Evolution Fireworks

Volgens mij gaat het de goede kant op met Evolution! Afgelopen jaar dik tevreden over de producten! Dit jaar jaar haal ik zeker weer Evo. producten in huis. Ik ben benieuwd naar de nieuwe producten op de demo's van o.a. van Orthen??

Volgens mij gaat het de goede kant op met Evolution! Afgelopen jaar dik tevreden over de producten! Dit jaar jaar haal ik zeker weer Evo. producten in huis. Ik ben benieuwd naar de nieuwe producten op de demo's van o.a. van Orthen??

Op de demo van Orthen word idd veel geschoten.
Door de vertraging van de producten gaan we hier ook na de demo de promo filmpjes maken voor de winkeliers.
Hadden dit eerder willen doen maar helaas zijn we afhankelijk van de container leveringen.

gr

Vandaag een lange dag achter de rug.
Eerste lading dummy's aan een aantal klanten geleverd.
Was reuze gezellig.
Om 9:00 gestart en om 18:00 thuis.
Als je eenmaal aan de praat raak weet je niet meer hoe laat het is:p

Hierbij het tafeltje bij Vos vuurwerk.
IMG-20141122-WA0005.jpg

gr
En op naar de volgende ronde.

Laatst bewerkt:
Vandaag was het dan weer zover.
De 1e container met Evolution.
Om 3:45 ging de wekker om erna richting Reken Duitsland te vertrekken waar onze opslag is.
20141201_104614.jpg
20141201_104631.jpg
Totaal 4 containers gelost waarvan in nr 2 onderstaande doosjes zaten.
20141201_110911.jpg
Totaal 130 ve waarvan al een groot deel in reservering staat om uitgeleverd te worden.
De 1e doosjes ook al gelijk overgezet in de opslag van de Rijswijkse vuurwerkhal.
De 8e arriveerd de 2e container met Evolution items en zal hier een update komen.

Het was een zeer vermoeiende lange dag en wil hierbij ook nog even Bassie bedanken voor zijn inzet.

gr
Marchel

Was een leuke maar vermoeiende dag! 3:30 van huid en 18:30 thuis maar het was het zeker waard. Erg leuk eens gezien te hebben. En morgen spierpijn hahaha!

Back
Bovenaan