(forumgame) Vuurwerkstok 3.0!

Als die stok dan eerst even richting breda komt, ik ga binnenkort naar Texel! Dan kan die ook weer van het lijstje af��

Zo, de stok heeft weer een plek, de locale freaks zullen de plek wel kennen gok ik :cool:

Het was al bijna donker net, dus hierbij wat screenshots van Maps.

20200831_205324.jpg

20200831_205338.jpg

20200831_205251.jpg

20200831_204538.jpg

Laatst bewerkt:
Oeh ik weet waar hij ligt misschien kan ik er vanavond langs gaan als de planning het toe laat ��

Hey, kijk eens wat ik tegen kom... de oude opdruk van de stok vóórdat ik hem namens vuurwerkexpert kaapte.

20201004_073008.jpg

Bijna 1,5 maand later en nog steeds niemand die de stok heeft opgepikt? Heeft 'ie echt na de officiële start van ons mooie seizoen nog geen meter gereisd??? Dat kan toch niet!
Of zijn we het vergeten door te geven en ligt 'ie al wel warm bij iemand in de kofferbak?:confused:

Kom op district West, geef 'm weer een zetje!

Dan ging het hiervoor in ons mooie Oosten toch een stuk beter met zijn verplaatsingen.:wink:

ja zeker, van 30 november 2019 tot en met 31 juli 2020 niet verplaatst is echt een stuk beter :bonk:

Hoho... van 30 november t/m 2 mei... en toen duurde het weer tot 23 juli voordat 'ie weer gepakt was. Maar daarna ging het, eerlijk is eerlijk, in een wat rapper tempo. Je zou toch verwachten dat er genoeg Freaks in de regio A'dam wonen...

ja zeker, van 30 november 2019 tot en met 31 juli 2020 niet verplaatst is echt een stuk beter :bonk:

De lokatie van 30 november - 2 mei klinkt als een plaats in het Oosten, maar als mijn administratie klopt heeft hij in die periode in Avenhorn (gemeente Koggenland) gelegen. Dat is in de buurt van Hoorn en voor ons Oosterlingen toch echt het Westen.:wink: Van daaruit is hij naar Sneek gegaan, toen de actie van "Magnum" en daarna de plaatsten in het Oosten.

Het belangrijkste is dat er even weer wat beweging in komt, dus wie pikt 'm op in Hoofddorp??

Ik weet wel waar die ligt, ga maandag of dinsdag naar Schiphol toe. Als ik er aan denk komt de stok naar Rotterdam.

Goed om te zien. Benieuwd welke richting die uitgaat. Je neemt hem toch niet mee het vliegtuig in als je naar Schiphol gaat? :bonk:

Back
Bovenaan