(forumgame) Vuurwerkstok 3.0!

Even een kleine update. Zit nu nog in de nachtdienst (vandaar het vroege tijdstip op zondagmorgen in Wierden :D) en zal later deze week proberen de stok een nieuwe plek te geven.
Heb geen ritjes in de planning staan, dus grote kans dat de stok in Overijssel blijft ....

Potverdikkie, door omstandigheden deze week minder tijd dan ik had gedacht. Aangezien de stok toch een beetje in beweging moet blijven, zeker met het vuurwerkseizoen voor de deur, moest hij toch wel weer een plekje krijgen. Toen dacht ik: als hij toch in Overijssel blijft, waarom dan niet in de mooiste stad van die provincie ? En zo geschiedde ... :D:p
Om nog wat extra's toe te voegen aan de stok, stel ik een kakelverse MJB cake beschikbaar voor de vinder van de stok. Ik heb deze cakes gewonnen met het topic "beste cake van 2019 tot 500 gram". Ik moet deze prijs dus ook nog ergens gaan afhalen eind van dit jaar. Aangezien ik niet beschik over een uitgebreid dealernetwerk, zal deze dan in de laatste 3 dagen van het jaar (of daarna natuurlijk) overhandigd moeten worden. Dit kan bij mij thuis of bij een vuurwerk winkel waar ik ook kom, maar daar komen we vast wel uit.
Tot dan: happy hunting. Ommen is niet zo heel groot, dus dat moet wel lukken lijkt me.

IMG_1017.jpg

IMG_1016.jpg

IMG_1018.jpg

PS: als je toch in Ommen bent, en het is mooi weer, ga dan zeker hier effe een softijsje halen ...
https://www.ekkelenkamp-ommen.nl/
Yoghurt Aarbei is een aanrader ... :angel::yes:

Goed om te zien dat de stok weer een nieuwe locatie heeft gekregen én dat er een prijs aan wordt gehangen. Zeer mooi gebaar naar de vinder. Zet hem op! :thumbsup:

(het is voor mij te veel uit de richting, maar kun je niet beter je 'afhaal recht' doorspelen aan de vinder? Tof dat je er een beloning aan verbindt.)

Ondertussen heeft de stok Ommen alweer verlaten.
Gezien ik er toch praktisch langs kwam geljk de verwaterde stok maar opgehaald voor een welverdiende rustdag.
Zal nog even nadenken wat de volgende plek gaat worden morgen /woensdag.20200824_083001.jpg

Hoelaat heb je hem opgehaald? Sta hier nu al een klein half uurtje...
Misschien handig om het direct te posten bij het aantreffen vd stok?
Maar goed bezig! Je was me dan net voor...
Maar weer uurtje terug naar huis :angel:

Geen stok te zien daar?!
Iemand me voor geweest?
Hoelaat heb je hem opgehaald? Sta hier nu al een klein half uurtje...
Misschien handig om het direct te posten bij het aantreffen vd stok?
Maar goed bezig! Je was me dan net voor...
Maar weer uurtje terug naar huis :angel:
Sorry man. Ik was er net na 8 uur. Gezien ik mijn afspraak op kantoor nog moest halen direct weggereden. Dacht dat het wel even zou duren voordatiemand anders ging zoeken.

Serieus een uur rijden ja? Respect. Wat mij betreft kan heho die mjb cake direct naar jou doorspelen, voor de moeite.

Wehehe tof dit zeg! Ommen was ook bij mij vlak in de buurt geweest (ruim half uur rijden nog wel btw), dus nu maar weer benieuwd waar de stok weer zal opduiken! :D

De stok is toch al weer op weg.

Voor de echte speurders, ik geef een cryptische omschrijving (omdat het denk ik anders te makkelijk is. Komt ie:

Ach jongens, loop niet te brommen.
De stok,die was vanochtend in ommen.
Nu, zonder hierover te stemmen
Ligt de stok in het kleine .....

Maar let op!
Van deze plaats bestaan er twee
De juiste ligt tussen de landerijen, de stok nabij 'huisje weltevree'
Nee, van beide plaatsen is het hier 'GEEN BEESTENBOEl'
Weetjij nu welke plaats ik bedoel?

20200824_170945.jpg

20200824_171001.jpg

20200824_171031.jpg

Aanvulling: dit plekje is zo klein dat google maps het wellicht niet aangeeft. Gebruik google om al deze plaatsnamen in Nederland te vinden :)

Back
Bovenaan