(forumgame) Vuurwerkstok 2.0!

Snel een update hoor maar wil het niet te makkelijk maken....en inderdaad erg druk zo vlak voor de vakantie.....

Shell-Martijn;660811:) zei:
Hahaha, ik weet wel waar die stok is... Ding dong:)
Geintje...
Ook ik wilde hem graag hebben en weer verstoppen, maar plannen is lastig als je gwn druk bent in het dagelijks leven.
Komt vast goed:)

Vanavond een spannende maar moeilijke update...eindelijk gelukt, wou het mezelf niet te makkelijk maken...:D :D

Hier ligt de stok, veel kijk en zoekplezier....Wel op de fiets want de auto daar is verboden.?. Wel een parkeer plaats ten noordwesten op 250 meter....wel een zeer markant punt....
De stok ligt naar achter geschoven zodat hij niet opvalt, net zoals de sleutel.....
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg

Laatst bewerkt:
mooie locatie! :)kan je zo in die mast klimmen? maar even, dat dingetje waarmee die sleutel vast zit, is dat een soort ti-wrap of is het makkelijk los te maken?

Klopt, de tie wrap is zo los te halen, zit met een stukje verdikking vastgeklemt, kun je vele malen gebruiken.

mooie locatie! :)kan je zo in die mast klimmen? maar even, dat dingetje waarmee die sleutel vast zit, is dat een soort ti-wrap of is het makkelijk los te maken?

Zeker mooie (wandel) locatie. Wel duidelijk genoeg waar die ligt:) Laat ik daar vrijdag nou in de buurt zijn:D
Handig systeem he voor het sleuteltje:)
Vond het nog in me koffer, goed dat je hem hergebruikt hebt.

Doe je best en geef hem weer een zet Martijn...Soest rules!

Hahaha, wel stukkie lopen, kom er niet met de auto denk ik zo:)
Hondjes mee, lekker bos in.
Of zal ik nog een week wachten dat anderen ook de kans hebben de stok in bezit te krijgen?
Als ik hem nu te pakken krijg zal die richting Noord Holland verdwijnen:)

Hahaha, wel stukkie lopen, kom er niet met de auto denk ik zo:)
Hondjes mee, lekker bos in.
Of zal ik nog een week wachten dat anderen ook de kans hebben de stok in bezit te krijgen?
Als ik hem nu te pakken krijg zal die richting Noord Holland verdwijnen:)

het lijkt me het leukst als je hem een week laat liggen zodat andere ook de kans krijgen, als er binnen die week word gereageerd dat iemand hem binnenkort komt ophalen dan mag diegene hem ophalen. als er na een week niemand heeft gepost dat hij er binnenkort heen kan, mag ji hem pakken Martijn. Zo kunnen andere mensen ook de kans krijgen en word het niet een spel tussen een paar leden. :)

Daarom vroeg ik het ook, ik ben redelijk mobiel in deze regio, maar gun andere ook een kans natuurlijk:)
Ik wacht weekje af...

Nou, daar zijn we weer!

Vanmiddag om 3 uur op de fiets gestapt om even tripje over het Rosendaelse Veld te maken. Drie jaar geleden dat ik er voor het laatst was, dus wel leuk om weer eens een kijkje te nemen bij o.a. de brandtoren.

mmwmqd.jpg

Wat is dat verrekte zwaar zeg! Alleen maar berg op! :shocked:

14sf4pe.jpg

Hmm... links of rechtdoor? Ik ging links, toen kwam ik hier uit... De verkeerde kant op dus. Kon ik een heel eind door het zand sjokken! (rechts zie je de eindlocatie!)

2z90eu1.jpg

Yes, eindelijk aangekomen... Gave toren, doet denken aan Far Cry :p

2mea6b5.jpg

Al gauw had ik de stok gevonden en na wat rondjes rond de bank gekropen te hebben kwam ik ook de sleutel tegen.

iel1kl.jpg

En weer op de terugweg! Grotendeels bergafwaarts, dus lekker genieten van het weer en de omgeving!

5343n8.jpg

Toen lag de stok (plank?) weer veilig en droog :)

Leuk verslag met mooie foto´s:)
Ik zou de toren ook nog ingeklommen zijn, lijkt me mooi uitzicht!
Benieuwd waar die nu heengaat:)

Sorry, het duurt even. Valt niet mee een geschikte plek te vinden (waar ook daadwerkelijk iemand hem op zal halen).

Back
Bovenaan