Even wat uitgebreider reageren, vanmiddag alleen maar snel reactie geplaatst. Je zal net zien dat iemand hetzelfde plan heeft de stok te halen en dan gaat ie voor niks omdat ik vanavond pas achter me pc zit.
Dat is beetje zonde.
Maar goed, redelijk onverwachts moest ik naar Tilburg en was daar snel klaar met me klus.
Adres van de stoklokatie (wou bijna stooklokatie typen, hahaha) ingetoetst op tomtom, was 35 min omrijden, maar goed, veel dichterbij kom ik vaak niet en moest hem eigenlijk gewoon ook een keer hebben
Dus maar die kant op.
Bijna bij het bord kende ik de foto´s van de omgeving al. Auto netjes aan de kant geparkeerd en naar de overkant gelopen.
Gras was alweer best hoog dus mooi op tijd weggehaald voordat de maaiers komen. Een grasmaaier zal hem niet raken, maar die lopende mannetjes misschien wel.
Sleutel zat ook nog keurig geklemd vast.
Best wel grappig toen ik hem losmaakte bekroop me het gevoel: Yes, ik heb hem
In de auto bekeken, ziet er leuk gemaakt uit zo met die plaatjes. Kreeg ook meteen twee spinnen mee, brrrrr, dat was iets minder, hahaha.

Weet nog niet of ik hem verander, vind hem wel goed zo, misschien graveer ik me naam erin ofzo als 1 van de vinders

Dat er nog velen mogen volgen...
In ieder geval ben ik nu dus aan de beurt. Zal de regels gaan lezen en vrijdag zal de stok ze nieuwe plek gaan krijgen, weet nog niet precies waar, maar de foto´s zien jullie dan wel verschijnen
Misschien ook wel leuk om de reisafstand van de stok bij te houden van oude naar nieuwe bord, zal dat vrijdag erbij zetten hoe ver hij tot dan toe heeft afgelegd.