(forumgame) Vuurwerkstok 2.0!

Even een schopje, zodat het niet weer in de vergetelheid raakt.

Iemand nog in de gelegenheid binnenkort?

Mijn werk laat het helaas niet toe op korte termijn die kant op te gaan, maar hou het wel in de gaten, wil hem wel keer vinden en verplaatsen:)

Leuk dat jullie dit weer niet leven in geblazen hebben :D
Zelf ben ik daarzo nooit echt in de buurt...maar als de stok boven de rivieren gaat komen...of wellicht in den bosch en omstreken....dan gaat die stok misschien wel naar het oosten des lands toe :p

Ik wacht ook mooi totdat hij boven de rivieren komt... In dat geval wil ik hem ook wel eens komen halen en een nieuwe plek geven :)

Ja hij ligt er nog! Fiets er elke doordeweekse dag langs naar school , kijk altijd eff vanaf afstand of het sleuteltje er nog hangt

Wordt morgen, me planner stuurde me toch een andere kant op:)

Edit: Het mag gwn niet, zit in Enschede vandaag en geen zicht op wanneer ik weer in de buurt van de stok ben...

Laatst bewerkt:
Even wat uitgebreider reageren, vanmiddag alleen maar snel reactie geplaatst. Je zal net zien dat iemand hetzelfde plan heeft de stok te halen en dan gaat ie voor niks omdat ik vanavond pas achter me pc zit.
Dat is beetje zonde.

Maar goed, redelijk onverwachts moest ik naar Tilburg en was daar snel klaar met me klus.
Adres van de stoklokatie (wou bijna stooklokatie typen, hahaha) ingetoetst op tomtom, was 35 min omrijden, maar goed, veel dichterbij kom ik vaak niet en moest hem eigenlijk gewoon ook een keer hebben:)

Dus maar die kant op.
Bijna bij het bord kende ik de foto´s van de omgeving al. Auto netjes aan de kant geparkeerd en naar de overkant gelopen.
Gras was alweer best hoog dus mooi op tijd weggehaald voordat de maaiers komen. Een grasmaaier zal hem niet raken, maar die lopende mannetjes misschien wel.
Sleutel zat ook nog keurig geklemd vast.
Best wel grappig toen ik hem losmaakte bekroop me het gevoel: Yes, ik heb hem:)

In de auto bekeken, ziet er leuk gemaakt uit zo met die plaatjes. Kreeg ook meteen twee spinnen mee, brrrrr, dat was iets minder, hahaha.
DSC_9314.jpgDSC_9315.jpg
Weet nog niet of ik hem verander, vind hem wel goed zo, misschien graveer ik me naam erin ofzo als 1 van de vinders:) Dat er nog velen mogen volgen...

In ieder geval ben ik nu dus aan de beurt. Zal de regels gaan lezen en vrijdag zal de stok ze nieuwe plek gaan krijgen, weet nog niet precies waar, maar de foto´s zien jullie dan wel verschijnen:)

Misschien ook wel leuk om de reisafstand van de stok bij te houden van oude naar nieuwe bord, zal dat vrijdag erbij zetten hoe ver hij tot dan toe heeft afgelegd.

Het was even rondrijden, maar de stok heeft ze nieuwe plekje gevonden:)
Geen tijd meer gehad om de stok te updaten...
Hieronder de foto´s:

Het bord links van de weg, daar ligt hij:
DSC_9326.jpg

Sleutel er vlak boven:
DSC_9327.jpg
DSC_9328.jpg

En een foto van de omgeving:
DSC_9331a.jpg

Denk dat het niet zo heel moeilijk te vinden is en dat er genoeg vwc´ers in de buurt wonen:)

De stok heeft tot nu toe 108 km afgelegd.

Als je van wat verder komt en je wilt hem ophalen, laat het even weten, rij ik er langs om te kijken of hij er nog ligt...

Op naar de volgende vinder, succes!

ben benieuwd waar hij allemaal terecht komt!:) hij heeft wel meteen een hele grote stap gemaakt, mooi midden in het land:)

Back
Bovenaan