(forumgame) Vuurwerkstok 2.0!

vwc.jpg

Gevonden hoor....als we nu niet de wedstrijd winnen...:D:D:D

Ik was eerst van plan om de stok een flinke zet te geven door hem met een collega mee te geven....wellicht is 12000 km toch wel wat ver weg :cool: (Tokyo)

Deze week ligt hij weer op een andere plaats, wanneer??? Hou dit forumdeel in de gaten!

Hahaha, ja voor jou ook om de hoek.
Race om de vuurwerkstok is begonnen:)

Zei nog tegen me zoontje, die ligt hier niet lang:D
Davidh woont paar straten bij me vandaan, dus ja, als de stok dan zo dichtbij komt zou ik hem ook gaan halen:)
Hoe wist je waar die lag david? Denk aan de hand van de kerktoren? Die had ik als herkenbaar punt meegenomen op de foto:)
Benieuwd wat de volgende plaats wordt...

Nou, die eerste foto was best lastig omdat de kerktoren precies achter de bomen staat.....
de rest was idd niet lastig en....duidelijke foto's.....de tocht gaat binnenkort weer verder...:cool:

Zei nog tegen me zoontje, die ligt hier niet lang:D
Davidh woont paar straten bij me vandaan, dus ja, als de stok dan zo dichtbij komt zou ik hem ook gaan halen:)
Hoe wist je waar die lag david? Denk aan de hand van de kerktoren? Die had ik als herkenbaar punt meegenomen op de foto:)
Benieuwd wat de volgende plaats wordt...

Verdikkie, die is al snel weggehaald :p Ik had hem van het weekend op willen pikken. Ik wist niet waar hij lag, maar door met Google Streetview alle toegangswegen van Soest afgaan, had ik het punt binnen twee minuten gevonden.
Eens kijken waar David hem gaat plaatsen. Moet zeggen dat ik Tokyo wel erg ver vindt :p Of kan ik de reiskosten declareren bij Vuurwerkcrew B.V.? :angel:

Jammer, ik was net te laat anders lag die nu in Ouddorp of Drachten :P Maar als ik hem krijg verplaatst ie ver... Studentchauffeur kom je overal haha.

Ja, zolang jij die stok in je bezit hebt, maak je het ons niet makkelijk inderdaad!
Tijd voor een update misschien, David?

Ja, zolang jij die stok in je bezit hebt, maak je het ons niet makkelijk inderdaad!
Tijd voor een update misschien, David?

Hahaha, ik weet wel waar die stok is... Ding dong:)
Geintje...
Ook ik wilde hem graag hebben en weer verstoppen, maar plannen is lastig als je gwn druk bent in het dagelijks leven.
Komt vast goed:)

Back
Bovenaan