Vuurwerkland Outlet Groningen

We willen elk jaar een mooi assortiment hebben wat interessant is voor zowel de liefhebbers als de normale consument.

Mochten jullie tips voor ons hebben qua importeurs of producten geef het even aan! Kunnen wij daar even naar kijken! :)

Lesli collecties Lidu en Soviet Shooters voor goeie prijzen. Dat zou een prestatie zijn :D en uniek in Groningen, volgens mij.

Echte must-haves zijn voor mij de 100s doorlontbakken van de geisha megaforce collectie.
Daarnaast zullen evolution fireworks, china red, en de forbidden love serie ook een mooie aanvulling zijn.

Vuurwerkmania hebben ze ook al in Groningen. Dit jaar naast jullie spul nog wat van royal en lesli gehad. Erg mooi spul indien voor scherpe prijzen.

is anders pangu of evolution niet een optie?

Pangu zit al bij Giezen in Hoogkerk, Evolution om de hoek bij Mega-Vuurwerk. Beetje overload aan verkopers in Groningen, alle merken zijn wel vertegenwoordigd onderhand, tot Orange Label bij West aan toe. En om nou andere verkopers de kaas van het brood te gaan eten kan toch ook niet de wens van VWLoutlet zijn, me dunkt. Met hun prijsstelling leggen ze de kleine ondernemers in de buurt denk ik al genoeg het vuur aan de schenen om hun zo noodzakelijke jaarlijkse verdiensten binnen te hengelen.

Is het mogelijk om de Zevenklapper van Schuurmans en de Assorted Fountain van Wolff in het assortiment op te nemen?

Laatst bewerkt:
Wat echt top zou zijn als de Titanium Vulcanos (of omgelabeld ''Xin'') van Vulcan in het assortiment zouden komen.

De eerder genoemde assorted Fountain van Wolff zijn prima fonteintjes en zouden niet misstaan in de collectie. Ook het Super Starpack van Rubro zijn leuke fontijntjes. Maar de Titanium Vulcanos zijn wel echt de toppers, ook gelet op prijs/kwaliteit.

Back
Bovenaan