Flutsjah's oud&nieuw film en sfeer

Heerlijke compilatie video!
heb echt genoten van de sfeer, de reacties uit het publiek, ( herkenbaar ook )

met een glimlach zitten kijken, credits!

Heerlijk bakkie hoor deze, staat dit jaar weer in de straat in ieder geval:

Deze vond ik wat minder, had er niet veel van verwacht maar dan wel een redelijke burst toch maar helaas. Rubro doet dat wel vaak goed in die kleine potjes.

Gouwe ouwe dit, blij dat ik hem 3 jaar geleden nog heb kunnen kopen, 2 jaar geleden afgestoken (wie bewaard die heeft wat..)

Wat een heerlijke bak is dit zeg, zeker in tweevoud en v-shape. Ik vind het zelf nooit zo'n meerwaarde om dubbel te schieten in I shape, voegt niet genoeg toe ten opzichte van de kosten. Maar dit vond ik wel erg gaaf, dit jaar weer!

Zo, lekker! 2,5 uur vuurwerk, gaan we van de week eens een avond voor vrij maken. Kijk er nu al naar uit!

Hele fijne compilatie. Altijd handig al deze straatfilms. Levert weer een hoop inspiratie op! Thx!

Geweldige complicatie, goed gemonteerd ook! Dank, wederom weer wat inspiratie voor het lijstje voor volgend jaar opgedaan.

Erg van je compilatie genoten, wat een droom collectie! Fijn dat je het gefilmd hebt en met ons deelt. Complimenten voor het in beeld brengen, zelfs de Branco in zn geheel erop gekregen, dan moet je van goede huize komen hoor ;)
Ook mooi de sfeer en comments eromheen:

"Wanneer is de pauze?"
- Niet.
"Kan ik ook nog bier halen? "
Ik ging stuk :D

"Komt dit uit Polen ofzo?"
Haha, mooi zulke reacties.

Wel zuur van de camera, zal geen leuk gesprek zijn geweest. Hopelijk verzekerd?

Ik denk dat ik deze compilatie aan het einde van het jaar nog wel eens ga bekijken :D of in de zomer... Of de lente.. ;)

Ik denk dat ik dit jaar oud en nieuw bij jou kom vieren :D

Wat een sfeer man! En wat een fantastische collectie! Heb echt enorm genoten van je compilatie.

Erg van je compilatie genoten, wat een droom collectie! Fijn dat je het gefilmd hebt en met ons deelt. Complimenten voor het in beeld brengen, zelfs de Branco in zn geheel erop gekregen, dan moet je van goede huize komen hoor ;)
Ook mooi de sfeer en comments eromheen:

"Wanneer is de pauze?"
- Niet.
"Kan ik ook nog bier halen? "
Ik ging stuk :D

"Komt dit uit Polen ofzo?"
Haha, mooi zulke reacties.

Wel zuur van de camera, zal geen leuk gesprek zijn geweest. Hopelijk verzekerd?

Ik denk dat ik deze compilatie aan het einde van het jaar nog wel eens ga bekijken :D of in de zomer... Of de lente.. ;)

Haha mooi dit, dat gezemel was top weer ja. Ik moet ook elke keer lachen als ik het openingsstuk hoor over pauzes enzo. Mensen blijven maar lastig te begrijpen hoé hard en lang je naar die 8 uur stoken hebt uitgekeken.

Ja was ff lastig gesprek met de camera, gelukkig professioneel verzekerd tegen ook valschade dus van de rekening van € 650 heb ik er maar € 50 eigen risico hoeven te betalen. En degene waarvan ik hem geleend had hoefde hem pas rond april weer te gebruiken dus zat gelukkig ook geen haast achter.

Goed te horen dat de compilatie zo bevalt!

Lekker lang rammen met deze triple compound. Ik vond hem niet verkeerd, maar ook niet per se het publiek omver blazen om 00:00u. De effecten waren net wat te klein of simpel, zou hem niet snel nog een keer kopen of in ieder geval rond 22u ofzo afsteken. Is natuurlijk ook geheel afhankelijk van je collectie.

De Zeta die ik erachteraan had geplakt vond ik ook redelijk, leuke all at once maar ook daar had ik de effecten wat groter verwacht. Misschien de verwachtingen gewoon bijstellen :wink:

Voorproefje voor komend Maart voor sommigen van ons (ik moet hem helaas een jaar overslaan)

Back
Bovenaan