Flutsjah's oud&nieuw film en sfeer

Een wat mindere cake (ondanks al het vooronderzoek komt dat nog steeds voor). Vond het een wat slappe burst en het ghost effect spreekt mij in de straat toch wat minder aan merk ik.

Laatst bewerkt:
Ook leuk spul van el gato, goed uitgewerkte crackling blijft mooi.

Prima spul wel! Heel deze serie vind ik wel goed eigenlijk. Prima te betalen ook!

Wederom mooie films zeg, thnx. Geen last van vlekken op de ramen gehad bij die Hekla?

Wederom mooie films zeg, thnx. Geen last van vlekken op de ramen gehad bij die Hekla?

Helaas wel, kreeg een deel eraf maar ik heb nog herinneringen in het raam staan zullen we maar zeggen. Vooral ook van een boogje f1 Zena conics, die stond door de hoek echt op het raam gericht. Op de avond zelf dacht ik dat het wel mee zou vallen maar geleerd dat die sterren er goed inbranden.

Leuk spul wel, zie aan het label dat er wel 'maar' 45 gram per pijl inzit. Eigenlijk gewoon onze 50mm single shots. Zou leuk zijn inderdaad wat meer echt 75 grams pijlen te zien.

Ik vind deze fontein wel duidelijk de minste in de serie, al zou je verwachten dat deze populairder is gezien de overeenkomsten met de transbomber.

Verkochten ze die dingen maar gewoon hier in NL. Prachtig spul om tussendoor te stoken dit.

Leuke box, was lange tijd voor echt scherpe prijzen te krijgen maarja in verhouding had je dan ook veel ander leuks. Gelukkig toch nog van de partij in 2021, eigenlijk prima doos!

Dit vind ik nou een leuke cake, veel variatie zonder een rommeltje te worden. De spinners/fluiters zijn aardig uitgewerkt, vooral een leuke afwisseling. Heb deze altijd graag in de collectie, maar is wat lastiger te vinden in de freakaanbiedingen. Wel voor in de vooravond.

Hele leuke cake om in alle rust van te genieten ja. Leuk die afwisselingen steeds.

Back
Bovenaan