Flutsjah's oud&nieuw film en sfeer

Blijft leuk die romeinse kaarsen (maar dan gebundeld want dan mag het..) Het is wel zoeken naar eentje met echt wat power, heb er nu een paar op het ook van Broekhoff, hopelijk pruttelen die wat minder.

Prima budgetcakeje voor 5 ekkies

Een variant van de laserbals of mosqitos

Wat een prachtding is dit zeg! Niet zoveel schoten maar wat eruit komt is kwaliteit. Destijds iets van 15 euro voor betaald, zou het zo weer doen!

Leuke pijlen, nog in duitsland kunnen halen.

En prima prijs-kwaliteit matjes! Soms gingen ze bij mij wel echt snel er doorheen.

Alvast een voorproefje voor het maken van een hummercake haha

Leuke budgetcake die als het goed is met de nieuwe regels nog steeds mag (en ook in België te vinden is). De gouden staarten zijn echt funke waardig van deze.

Ok ish budgetcompound, veel schoten zijn van zo'n fluitbakkie. De cakes zelf zijn niet heel bijzonder, zou hem niet nog eens kopen.

En omdat het leuke dingen blijven!

Mi flai haai is wel 1 van me favo's.

Niet persee voor oud en nieuw maar voor zomerse avondjes zijn ze geweldig.

Klopt met oud en nieuw is het wel wat klein, maar in de vooravond kan ik er meestal wel van genieten. Altijd goed om dit soort dingen wat over te houden voor tussendoor inderdaad.

Niet alleen België heeft heel het jaar vuurwerk, ook in Frankrijk bij feestwinkels is genoeg te vinden. Even wat knallers daar proberen.

Flutsjah mag ik jou enthousiasme even een compliment geven? ik vind die video's van jou echt top, heerlijk sfeertje, en een positieve kijk om de traditie :D

Van een oud merk, niet de beste cake maar ach koste destijds niet veel geld. Klein waaiertje

Heerlijk klein spul dit, kan het nooit laten dit erbij te kopen als ik het zie liggen (nu alleen in Belgie zover ik weet)

Leuke vuurvogels van Funke, wel opletten op de wind. Dit soort dingen blijven voor mij belangrijk tijdens oud & nieuw, niet alleen cakes de lucht in rammen maar ook zoiets tofs.

Wat een beest is deze all at once cake, heerlijk om een project te maken. Ik had zelf deze achter de hardcore master gezet als dik einde. 30mm zou deze nog beter staan, maar dit is al genieten.

Heerlijke cakes, batch van 3 jaar terug en toen knalden ze nog lekker in ieder geval. Weinig vernieuwing over de jaren, maar wat ze hebben is prima spul! Helaas tegenwoordig weinig te krijgen in de omgeving, wachten op Las Fallas weer.

Dit was voor mij wel de verrassing van de avond. Destijds (2 jaar geleden) deze gekregen in plaats van de snowblind waar ik nog steeds wel een beetje van baal want ik zie die echt nergens meer terug. Maar goed, deze ging er echt heel lekker op, was de versie waarbij 4 repen al aan elkaar verbonden waren en je zelf nog eentje moest doorverbinden. Ging echt hard, wel snel voorbij door de salvo's maar ik vond het een topper. Erg goede combinaties in de effecten.

Heerlijke crackling met vooraf de heldere kleuren van bengaals vuur. Zeker voor de toeschouwers een verrassing en daarmee leuk effect. Naast de Geysir Kaliber C heb ik ook de A versie afgestoken, vooral leuk omdat het F1 is en daarmee ongestoord heel het jaar door kan afsteken. Met oudjaar is de A wat ondermaats.

Even knutselen in het schuurtje! De Medusa is denk ik een van de mooiste cakes van Argento, geen dikke burst maar erg sierlijk vuurwerk. Ik heb dit effect eigenlijk nauwelijks in andere cakes gezien, mag vaker worden verwerkt door Funke of Argento. Heerlijk spul, blij ze in V-shape te hebben gezet voor iets meer tempo.

Crosette en moving stars gecombineerd, een geslaagd vuurwerkproject al zeg ik het zelf. Deze is sierlijk met veel kleur en de crosette cakes in een mooie V-shape. Het hoeft niet altijd met veel burst om mooi te zijn. Sowieso is de volta multicolor van Argento echt een topcake, vrij uniek effect.

Back
Bovenaan