Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat is goed om te horen. Nou zit het met jou beelden altijd goed vind ik. Maar vaak mis ik in compilaties de sfeer eromheen, dus ben zeer benieuwd naar die van jou. Als de verkoopdagen wel gewoon doorgaan zijn beelden dat je onderweg bent naar een winkel ook erg sfeervol vind ik, of de aankomst bij een winkel of het inpakken van al je spul.
Weten we al vast wat ik morgen avond ga doen. Ben benieuwd!
Fijne compilatie met veel sfeer. "Grappig" om te zien dat er ook het nodige "mis" gaat, laagklappende pijl, single shot waarvan de bombette niet knalt, deel van een cakebox die nog niet was afgegaan en die alsnog afgaat toen die op het vuur werd geschoven (door de buurman), cakeje die omvalt om maar eens wat te noemen. Zo zie je maar dat het altijd nodig is om je aandacht erbij te blijven houden!
Wat me verder opviel: er komt ergens een Terremoto cake voorbij, volgens mij de 10 sec. variant met heel veel ploffers en lullige knalletjes... Was dat een maandagochtend exemplaar? Had je er meerdere en ging de rest wel goed? Ik weet even niet of de 10 sec. variant meerdere keren voorbij komt in de compilatie... De 1 sec. variant komt wel zeker 2 keer voorbij en die lijkt wel goed! Wat vond je zelf de absolute topper?