Flutsjah's oud&nieuw film en sfeer

Het was even wat edit werk maar dit jaar weer een mooie compilatie kunnen maken, zondag 19:30 gaat ie online. Proberen mooi wat sfeerbeelden te maken om niet alleen het vuurwerk maar ook het feest als geheel erbij te nemen.

Dat is goed om te horen. Nou zit het met jou beelden altijd goed vind ik. Maar vaak mis ik in compilaties de sfeer eromheen, dus ben zeer benieuwd naar die van jou. Als de verkoopdagen wel gewoon doorgaan zijn beelden dat je onderweg bent naar een winkel ook erg sfeervol vind ik, of de aankomst bij een winkel of het inpakken van al je spul.

Dat is goed om te horen. Nou zit het met jou beelden altijd goed vind ik. Maar vaak mis ik in compilaties de sfeer eromheen, dus ben zeer benieuwd naar die van jou. Als de verkoopdagen wel gewoon doorgaan zijn beelden dat je onderweg bent naar een winkel ook erg sfeervol vind ik, of de aankomst bij een winkel of het inpakken van al je spul.

Weten we al vast wat ik morgen avond ga doen. Ben benieuwd!

Thanks, leuk om te horen. Ik wilde inderdaad ook wat meer van de verkoopdagen filmen, dit jaar niet gelukt ondanks wat trips naar België en Duitsland maar dat is toch wat meer klandestine. En België was zo druk dat ik dan wel heel veel moest blurren, komend jaar probeer ik dat sowieso te doen. Ook leuk voor je eigen herinneringen, baal nog steeds dat ik de bestelling van 2 jaar geleden bij Haokan niet op film heb staan. Machtig was dat.

En sowieso nog eens bedankt voor de toffe klok, speciaal daarvoor spijkertje buiten in de muur gezet en ideaal om de tijd in de gaten te houden. Alsnog misten we het 12u moment bijna uit het oog maar toch, lekker voor het sfeergevoel en helemaal in thema.

Ik heb vanavond het laatste stukje van je compilatie zitten kijken. Het was een paar avondjes genieten van alle beelden. Wat een heerlijk sfeertje zeg! En daarnaast natuurlijk altijd goede beelden en toffe producten! Mooi om te zien dat er in de omgeving ook veel afgestoken werd.

Heb gister de compilatie een aardig stuk gezien! echt super gedaan jo, lekker ook met wat meer sfeer eromheen! En aardig wat producten die meteen op het wensenlijstje zijn bijgeschreven ;)

Thanks voor de reacties, leuk om te horen. Dit jaar verbaasde het mij ook enorm hoeveel de buren afstaken inderdaad. Normaal gesproken is het echt rustig in de straat, maar nu klapte het lekker erop. Was genieten, zelf nu ook al meerdere malen alles teruggekeken haha.

Fijne compilatie met veel sfeer. "Grappig" om te zien dat er ook het nodige "mis" gaat, laagklappende pijl, single shot waarvan de bombette niet knalt, deel van een cakebox die nog niet was afgegaan en die alsnog afgaat toen die op het vuur werd geschoven (door de buurman), cakeje die omvalt om maar eens wat te noemen. Zo zie je maar dat het altijd nodig is om je aandacht erbij te blijven houden!
Wat me verder opviel: er komt ergens een Terremoto cake voorbij, volgens mij de 10 sec. variant met heel veel ploffers en lullige knalletjes... Was dat een maandagochtend exemplaar? Had je er meerdere en ging de rest wel goed? Ik weet even niet of de 10 sec. variant meerdere keren voorbij komt in de compilatie... De 1 sec. variant komt wel zeker 2 keer voorbij en die lijkt wel goed! Wat vond je zelf de absolute topper?

Heerlijke compilatie zeg! Echt leuk de sfeer die je meekrijgt, volgens mij heb je een top O&N gehad. Wat een collectie ook zeg, zou je graag als buurman hebben gehad (al had ik m'n auto dan even een straatje verder gezet).

Mooie artikelen voorbij zien komen, Scala 100a is wel een beest en ook die Nishiki Kamuro is machtig mooi. De air warrior verbaasde me eigenlijk ook positief op je video. Echt fijn ook van alle productnamen in de video's. Wederom bedankt!!

Gisteren die compilatie eens doorgekeken, prachtige compilatie man!
2 uur lang sfeervol stoken, ook goed bewerkt met die plaatjes er bij.

Fijne compilatie met veel sfeer. "Grappig" om te zien dat er ook het nodige "mis" gaat, laagklappende pijl, single shot waarvan de bombette niet knalt, deel van een cakebox die nog niet was afgegaan en die alsnog afgaat toen die op het vuur werd geschoven (door de buurman), cakeje die omvalt om maar eens wat te noemen. Zo zie je maar dat het altijd nodig is om je aandacht erbij te blijven houden!
Wat me verder opviel: er komt ergens een Terremoto cake voorbij, volgens mij de 10 sec. variant met heel veel ploffers en lullige knalletjes... Was dat een maandagochtend exemplaar? Had je er meerdere en ging de rest wel goed? Ik weet even niet of de 10 sec. variant meerdere keren voorbij komt in de compilatie... De 1 sec. variant komt wel zeker 2 keer voorbij en die lijkt wel goed! Wat vond je zelf de absolute topper?

Klopt, dit was een Pyro Depot demo gevalletje.. wel het volle pond voor betaald helaas. Niet echt de beste deal maar goed. Had gelukkig een paar die wel lekker knalden.

Back
Bovenaan