Fire Flower

Denk dat het door het vocht komt. Had een Hot Chains uit 2010 en China by Night 2010, Phlox uit 2010 en die gingen gewoon strak.

Even voor de duidelijkheid: Fire Flower 2010 en 2011 is dezelfde batch. De 2009 batch was begin 2010 al op. Het kan natuurlijk zo zijn dat er een aantal "mindere" dozen tussen zitten. Vorig jaar had ook niemand problemen met deze cake. Ook ik had dit jaar de 2010 versie. Deze ging zeer goed. Alleen iets lager dan de 2009 versie.

4dw6a.png

Heel Oudjaarsavond keek ik uit naar deze waaier en het was weer een gouden spektakel.
Volle mines met dito brocades, tempoversnelling die op juiste moment wordt ingezet en
als kers op de taart bleef al dat goud nog eens lekker lang hangen. Topper!

Straatfilm Fire Flower. Echt een super bak! 0m 02:30 afgestoken
movie

ummagumma, Bedankt voor je mooie film weer super strak gefilmd!
Wat heeft deze waaier cake toch mooie mines

Hoe groot is het boeket van de fire flower ten opzichte van een
cake uit het buurt assortiment??

Dank u!
Maar gatver wat een moeilijke vraag. Ik ben nooit zo aan het vergelijken.
Ik zou zeggen, niet vergelijken. Bekijk de FF als één geheel en niet per sh.
:bye:

Dank u!
Maar gatver wat een moeilijke vraag. Ik ben nooit zo aan het vergelijken.
Ik zou zeggen, niet vergelijken. Bekijk de FF als één geheel en niet per sh.
:bye:

T'ja ik stel wel eens moeilijke vragen ja, maar als het om cake gaat qua kwaliteiten /showgehalte dan is dit bij de FF wel in orde.

PS je mini showtje met fontijnen,exploding box,etc is ook goed ik bouw zelf bouw ook altijd dit soort showtjes.Ga zo door met posten van filmpjes!:bye:

T'ja ik stel wel eens moeilijke vragen ja, maar als het om cake gaat qua kwaliteiten /showgehalte dan is dit bij de FF wel in orde.

PS je mini showtje met fontijnen,exploding box,etc is ook goed ik bouw zelf bouw ook altijd dit soort showtjes.Ga zo door met posten van filmpjes!:bye:

Kwa effectgrote moet je niet te veel verwachten,maar in zijn geheel is het wel een goede bak opzich.ik ga hem zelf alleen niet meer kopen vond hem wat mager maar goed dat is mijn mening.

Laatst bewerkt:
Denk dat het door het vocht komt. Had een Hot Chains uit 2010 en China by Night 2010, Phlox uit 2010 en die gingen gewoon strak.

Misschien de cake een jaar laten drogen voor de genen die het geduld kunnen opbrengen/de ruimte hebben ,doe ik zelf ook wel ieder jaar met cakes die nieuw zijn.:wink:

Ik probeer mijn favo's helder te hebben in januari, en als die dan in de loop van het jaar in één of andere aanbieding voorbij komt koop ik die.
Heb er nu 2 voor 65 euro! (goedkopervuurwerk)

Éénenzeventig euro en dertien cent? Wat is dat nou voor een leip bedrag? Ik kan me toch niet voorstellen dat Royal zulke rare prijzen bedenkt. Ronden ze meestal wel af. Wat is jouw bron, fernando? Is het geen dealer die met een zeker kortingspercentage rekening houdt en daarom op zulke rare bedragen uitkomt?

wtf hoor ik nu. deze schitterende cake niet meer leverbaar door royal? :( op de royal site staat er ook geen prijs bij vermeld

Back
Bovenaan