Fire Flower

Mooie bak, schiet wel ontzettend laag vind ik.

Dat viel mij inderdaad ook op gisteren bij de demo in Milheeze, echter heb ik hem vorig jaar afgestoken en was dit niet het geval.

De demo liet me weer zien wat voor een topper dit is, ik heb hem nog niet besteld maar zit er wel over na te denken om net als op de demo 2 stuks te schieten, geweldig blok heb je dan. :)

Dat was zeker een mooi beeld zeg, per 2!
Zelf bestel ik hem 1x, heel misschien 2x, maar ik denk het niet.
Was wel leuk om te horen dat heel het publiek applaudisseerde, wat ook alleen bij deze cake gebeurde en de 24x hoogmoed :p

Ik blijf dit na het zien van de meest recente filmpjes toch zo'n ontiegelijk fijne bak vinden! Knalt ook lekker dicht bij de grond op het laatste filmpje! Toppertje, ik ben blij het hij er twee keer bij is dit jaar :).

Voor iedereen die het geld er voor heeft, ik zeg HALEN! volgend jaar weer in mn collectie... geen twijfel over mogelijk dat dit de buurt zal doen omkijken!

Wat heen heerlijke bak was dit gisteren zeg! Voor mij de beste V-shape van Royal. Grote, langdurige effecten en vooral de tempoversnelling is lekker!

Echt een fantastische bak, Royal vond ik sowieso het beste merk van de avond.

Ging echt nergens over, leek wel een profblok.

Klopt het trouwens dat de 2011 versie minder is?

Kwa burst enzovoorts? hoor er nu wat over?

Iemand?

Hier precies het zelfde vond hem ook minder.Op het filmpje van thomaz is hij veel beter dan die ik had.

Jammer zeg, wrm moeten toppers altijd minder worden.

Jupiler, kwintos, hadden jullie dit ook met de andere waaiers van Royal?

Back
Bovenaan