Zena Megastore Olen

Ik ga naar Olen niet voor gratis vuurwerk. Wel de dikke kortingen. Reken maar eens uit hoeveel gratis vuurwerk je meekrijgt met al die kortingen.

Ja, maar ik mag toch wel benieuwd zijn waarom de ene nou wel wat gratis krijgt en de ander niet?
en ik weet dat het een onbeschofte vraag is. maar ik ben wel de gene die er 2 en een half uur voor in de auto zit om het vuurwerk bij hun te kopen.

Het is 't een of het ander he..
Korting en kado? dan kunnen ze het net zo goed buiten zetten en terug hun bed in duiken.

Maar enkel met de kortingen is het al meer dan de moeite om er zolang voor in de auto te zitten!

Ha die zenavevo,tijdens de wintersalrs in Januarie,worden er vele artikelen met 50 % of meer korting verkocht,dit gaat tot wel 80 % ,Helaas kan Zena dat geen xtra kado meer geven.Wel de koffie ,advies,en service blijven gratis.
Uiteindelijk kom je veel goedkoper uit dan waar dan ook,zelfs veel goedkoper dan bij de Duitse supermarkten,met als voordeel dat je kunt kiezen uit een veel grotere collectie,kwaliteitsvuurwerk kunt kopen en een superservice krijgt.

jongens, thx voor jullie reacties maar ik heb al gezegt dat ik er ook niet heen ga voor de gratis artikelen, tuurlijk niet. de prijzen zijn top. maar nogmaals ik vroeg me ook alleen maar af waarom de een nou wel wat gratis kreeg en de ander niet.
die vraag had ik dus beter niet kunnen stellen :P

jongens, thx voor jullie reacties maar ik heb al gezegt dat ik er ook niet heen ga voor de gratis artikelen, tuurlijk niet. de prijzen zijn top. maar nogmaals ik vroeg me ook alleen maar af waarom de een nou wel wat gratis kreeg en de ander niet.
die vraag had ik dus beter niet kunnen stellen :P

Heeft de een waarschijnlijk meer korting gehad dan de ander.
Als jij alleen maar producten met 30% korting koopt kan er theoretisch nog wel een gratis productje bij, maar als jij alleen maar 50+% korting pakt zal dat moeilijk worden.

Maar ga inderdaad gewoon uit van alleen korting, kan het alleen maar meevallen.

Ach we zijn nederlanders korting op korting en nog wat gratis er bij krijgen :p

Kunnen we ook niks aan doen :angel:

Jojo

Ik weet dat je een grapje maakt, maar je slaat wel de spijker op zijn kop. Vandaar mijn reactie.

Van alles willen/eisen, maar er vooral niet (een fatsoenlijke prijs) voor willen betalen. Dit quasi elitaire houdingje zorgt er voor dat Nederlanders er steeds slechter op staan in Europa.

Dat Original leuk kan verdienen aan Nederlandse klanten, wil niet meteen zeggen dat het nodig is om steeds forsere eisen te stellen. Kwestie van tijd, totdat men stopt met acties wegens een gebrek aan respect.

Met geld koop je immers nog steeds geen respect, al zijn er inmiddels genoeg mensen die denken van wel.

Dus ja, Nederlanders kunnen er zat aan doen. Kwestie van de houding veranderen en ietwat andere toon aan slaan. Zéker in het buitenland.

ze vertelde mij aan de telefoon dat ze nog genoeg voorraad hadden van alles...
had namelijk dernet ook ff gebeld om een aantal dingetjes te vragen. ze helpen je vriendelijk dus miss kan jij ook maar het beste bellen als je het perse wilt weten :p
grtz

Iemand nog wat aanraders die ik kan meenemen aankomende dinsdag?

Een ratelband.
Daar kun je in nl geen fatsoenlijke van kopen.
Potten zijn er genoeg in nl..
Misschien kun je ook nog knal werk halen of 40+grams pijlen...
De keuze is reuze!!

Back
Bovenaan