Fire Flower

toch zou deze er best nog kunnen komen dit seizoen, maar ik hoorde dat deze uit de handel ging?

Afgelopen jaar is hij geloof ik niet in productie gegaan, dit jaar wel en hopelijk zonder verandering want ook dit jaar was het weer een topper.

Dat deze cake maar weer gouw in productie word genomen.
En doe dat AUB in een extra grote badge zodat deze cake een beetje in prijs mag zakken.
Ik vond 65 euro best veel maar te doen.
Maar de 67 van afgelopen jaar wordt tog een beetje TE gortig!

Maar goed het is en blijft een fantastisch mooie cake!

hier dan een filmpje van afgelope jaar.
(Wel ff HD kijken)

Vond dit ook echt een prachtige bak! Het tempo was heel goed, al had de finale wel ietsje eerder gemogen! De prijs vind ik alleen een beetje te veel van het goede! Met een korting denk ik alsnog wel goed te doen!

Vond dit ook echt een prachtige bak! Het tempo was heel goed, al had de finale wel ietsje eerder gemogen! De prijs vind ik alleen een beetje te veel van het goede! Met een korting denk ik alsnog wel goed te doen!

Dan moet het wel een retegoede korting zijn want anders vind ik het nog steeds te duur. Dus als er winkeliers zijn... ;-)
greetz

Voor mij één van de toppers van de avond. Tempo is heerlijk en gaat steeds iets sneller. Gouden mines reiken hoog de lucht in. Complete lucht gevuld met goud!

Dit was voor mij ook echt 1 van de toppers van de avond. Geweldig mooi, hierbij een filmpje excuus voor ietwat wazig beeld. Leuke reacties ook...

Deze leek precies op cake A uit de Golden Power alleen dan in waaier goud bleef echt bizar lang hangen.

Back
Bovenaan