Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik vond deze op de demo toch niet zo super hoor.. boeketten waren mager, maar de spinning tail en de burst waren super! per meerdere tegelijk geschoten komt deze beter tot zijn recht denk ik.
Ja heel jammer van bet boeket dat totaal wegvalt door de harde burst. Denk dat ik deze een jaar laat staan en andere spinning cake ga proberen. The Beast of Event Cake 1
Sterren zijn te dik, burst blaast ze te hard uit elkaar en een euro op de adviesprijs er boven op. Nee, dit product is helaas niet meer wat het geweest is. Erg jammer!
Dit jaar zal ik voor het eerst twee in m'n straat hebben staan en als hij zo knalt als gister vind ik dat voor €14,50 p/s toch echt niet verkeerd voor die knallen.
voor 15 euro op de kop getikt, denk dat het al met al wel een goede cake wordt ondanks de magere boeketten lijken de sterren toch een grote afstand af te legeen
ik had de 2013 versie 3 x ,waarvan ik er 2 in v-shape had gezet maar de spinners waren gewoon super!!niks mis mee alleen bale dat ik er 3 had volgende keer maar een karton
Ik had 2x de 2012 versie die ik ook per 2 geschoten heb. Vond de spinners erg tegen vallen. De boeketten waren ok. Leuk voor een keer maar dit jaar niet meer..