Fire Emblem

Ai, blijkbaar ben ik te laat om deze 'ns te proberen (nou er eindelijk n Royal dealer in de buurt is); de staart wordt met de jaren kaler en er zijn een hele rambam beteren op de markt gekomen. Helaas.

Hier moeten ze een 100schots combi bak van maken.
Dan is de poisnous spider weer terug van weg geweest.
Maar idd ik vind dit een heerlijk cake-je!

36 versie zou inderdaad heel leuk zijn, maar dan moet het wel goedkoper.
Wat soort gelijke koop ik dan voor 29,95 en deze zou dan iets van 39,95 worden vrees ik.

Neeeeeeee, wat hebben ze hier mee gedaan :cry: Bijna geen sterren meer in het boeket, blauw miste volgens mij helemaal.

Nee duidelijk de Fire Emblem. Blauw nog wel aanwezig zie ik op de film, maar gewoon erg slecht gevulde boeketten.

Dat dacht ik altijd al te zien op de filmpjes! Lijkt me dat dit jaar de spinning tails wel weer een stuk beter zijn geworden, dat ging laatste 2 jaar achteruit.

De tail is inderdaad prima, maar de boeketten zijn ten opzichte van voorgaande jaren gewoon zichtbaar achteruit gegaan. Meende ik op de demo in Losser ook al te zien, maar nu is het bevestigd.

Hij is inderdaad gewijzigd op een aantal frontjes.

- De tail is dikker geworden.
- De burst is harder geworden.
- Soms zijn er maar 3 sterren te vinden in het boeket en dat is zo jammer!
Misschien heeft Royal teveel gehamerd op de burst en is er wat minder gelet op de sterren?
Want de burst knalt echt dat boeket aan gorten.

Ook bij meerdere demo's heb ik nu andere kleuren sterren gezien, groen en geel. Daar baal ik ook enorm van aangezien ik deze heb opgenomen in mijn rood ,wit (zilver) blauw project. Heb er een karton van besteld, dus hopelijk valt het mee...
Ik baal er echt van dat het elk jaar weer hetzelfde gezeik is en dat je maar weer moet afwachten wat je krijgt... Neemt een hoop van het plezier weg, althans bij mij wel!
Voortaan bestel ik wel na de winkeliersdemo's en neem dan maar wat minder cakes en neem genoegen met wat minder korting, k*tzooi elke keer :frusty:

Dit product heeft inderdaad soms minder sterren, wat Denjo al aangeeft zal dit komen door de hardere burst.

Tail lijkt groter, boeket groter, en burst harder, soms mist het wat sterren maar over het algemeen is het een goed product.

Een karton tegelijk zal ook zeker wel heftig zijn. :wink:

De tail is inderdaad prima, maar de boeketten zijn ten opzichte van voorgaande jaren gewoon zichtbaar achteruit gegaan. Meende ik op de demo in Losser ook al te zien, maar nu is het bevestigd.
Dat klopt, de tail was mooi, het boeketje viel een beetje tegen.

Demo van 10 december 2012

Burst is flink harder dit jaar.
Helaas wel nadelig voor de boeketinhoud, want sommige sterren kunnen het niet verdragen.

Back
Bovenaan