Fire Emblem

Slomo, de boeketten zijn niet bijzonder groot, maar klein wil ik ze ook niet noemen. Het is een 'gewoon' boeket qua formaat.

Ik zou zeggen probeer hem eens, ik weet zeker dat je niet teleur gesteld zult zijn.

Hoe zit het met de boekt grootte? Ik wil namelijk de tails zien als detail, prachtig maar ik prefereer een mooi groot en compleet boeket.

heeft deze cake als hoodmoot de tails en zijn daardoor de boeketten niet wat ondergeschikt geworden?

geen ervaring en de filmpjes lijken mij theorie te ondersteunen. Maar liver eravringen zeggen uiteraard 10x meer.

10 december demo Den Haag

Ik vind ze de moeite waard maar smaken verschillen.

de hoofdmoot zijn inderdaad wel de tails slomo, de kleuren zijn wel fel dus dat geeft weer een mooi effect aan de cake.
Ga je echt voor grote boeketten dan zou ik deze niet nemen.
maar voor mij speelt snelheid ook weer een rol! Deze cake heeft nog een beste snelheid qua afschieten, wat voor mij persoonlijke de relatief kleine boeketten weer ruimschoots compenseert! Zoals in het filmpje van Anaconda te zien is, zijn meerdere tegelijk echt een bruut spektakel om te zien! Met een mooie korting is deze voor mij dan toch echt een must have!

Anaconda, hartstikke bedankt voor deze geweldige film.
Wat een prachtig gezicht zeg, ben zeker onder de indruk.
Dat moet er zeker dit jaar komen.
Nogmaals bedankt, gouden tip.

Ik heb deze cake nooit gezien. Maar wat is er eigenlijk zo bijzonder aan deze cake? Volgens mij is het de spinning tail die het bij jullie doet. Het boeket is in mijn ogen niet veel bijzonders, en ook niet bepaald groot.

Ik zie veel goede reactie's , dus ik zit te twijfelen om hem aan te schaffen. Ik neem aan dat het dan een zeer goede cake is? Hij is ook erg prijzig. Moet wel zeggen dat de tail best dik is op de filmpjes!

Kan iemand mij precies uitleggen wat er zo bijzonder aan deze cake is ? Alvast bedankt.

Het is met name de super uitgevoerde spinning tail die hem gewild maakt.
En geloof me,De boeketten en burst is helemaal niks mis mee

gr

Hij is ook erg prijzig. Moet wel zeggen dat de tail best dik is op de filmpjes!

Erg prijzig valt reuze mee als je een leuke korting hebt. Voor zo'n speciaal effect wil je toch ook juist wel die 20 euro betalen? 20 euro vind ik een juiste prijs voor 16 mooie spinning tails. En hij is goedkoper dan de Daybreak van Dynasty.

Het zijn inderdaad de spinning tails die het hem hier doen.
Ik vind het echt een geweldige cake, daarom heb ik hem ook 3 keer besteld.
En ook de prijs vind ik zeker goed, niets mis mee.

Heb hem dit jaar ook besteld, hoofdzakelijk voor die prachtige spinners. Hoewel ik de boeketten op het goede filmpje van Pigi ook mooi vind overkomen.

Back
Bovenaan