Fire Emblem

Prachtige cake weer gisteravond, zoals Fred nog omriep.
Ik hoop dat Royal meer potten gaat uitvoeren met dezelfde kwaliteit Spinning Tails. Spinning Tail to Salute zou b.v een goede zijn. Die van Zena was niet echt geslaagd namelijk.

Inderdaad Jos, het is ook duidelijk een van mijn favorieten.
De spinning tail naar peony wordt hier prachtig uitgevoerd.
Het tempo is goed, de spinners zijn goed en de burst is goed.
Dit jaar zeker op mijn lijst.

Hij sprong er op de demo voor mij echt weer uit. Nog steeds net zo goed als vorig jaar, prachtige tails met een kleurrijk boeket. Het blijft absoluut een topper:)

Prachtige tails, met prachtige kleuren erboven.
Tempo is ook erg goed en dan nog die prijs, gewoon een top product! :)

Je iet duidelijk dat door de combinatie mist en rook het blauwe totaal niet naar voren komt. Echt jammer want dat doet afbreuk aan deze pot.

De Fire Emblem is idd al uitverkocht bij de importeur.

Ook bij Orthen zijn we inmiddels door ze heen.
Dus als er mensen zijn die niet teleur gesteld willen worden...........
Ik heb ze dit jaar helaas ook niet:sad:

Ik heb er gelukkig 2 apart laten zetten. Ik heb deze twee verwerkt in mijn vuurwerkshow(tje). Alternatief zou de Daybreak (Wolff) moeten zijn, en mits je naar het zuiden kan afreizen dan zou de Happiness (Super 2 van Original) ook een optie kunnen zijn.

Het is een prachtige cake, laat dat voorop staan. Daarom zal de cake nu ook al uitverkocht zijn. Het is een praaltje van Royal Fireworks. Zo'n cake met 36 schoten in een waaiervorm, wie stemt mee?

Boeketten van de Daybreak duidelijk groter, maar het effect waarvoor je deze koopt, de spinning tail, is veel en veel beter uitgewerkt bij de Fire Emblem. Doodzonde dat ik deze waarschijnlijk niet in de collectie heb zitten dit jaar.

Goede film, waarop je duidelijk de verschillen kunt zien.
Ik ga duidelijk voor de Fire Emblem, omdat ik zoveel mogelijk effecten in een showtje wil hebben zitten.
De spinning tails zijn witter en feller bij de Fire Emblem, dus dat is de spinning tails pot voor mij,

trouwens: Je zus ken wel visch gaan verkopen zegh! :) is ze vast goed in!

fire emblem en daybreak ( let niet op me zus ;P )
movie

zo ik steek net een fire enblem af en een beetje vast gezet maar dat ***** ding viel gewoon om, het was bijna verkeerd afgelopen. dus iedereen die deze cake heeft zet hem rete goed vast. er komt echt een belachelijk harde kracht van deze cake....

iemand heeft hier gelijk een trauma opgelopen van deze cake

en bij deze zeg ik ook dat ik goed en verstandig met vuurwerk omga;)

dat heeft niks met verstandig vuurwerk afsteken te maken;) dat heeft meer met eigenwijsheid en enthousiastheid te maken hehe

Back
Bovenaan