Fire Dome [Uitloop 2023]

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: KY6047
Artikelnaam: Fire Dome
Bruto Gewicht: 7 kg
Netto Kruitgewicht: 1499 gram
Aantal Schoten: 126 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Mooie grote nieuwe compound, 1499 gram, 3x42 shots Vshape 1 straight
Tube diameter: 25 mm
Kooi: Ja
Kartoninhoud: 2/1
Tijdsduur: 48 sec.
Stijghoogte: 25 m.
Adviesprijs: € 139,00

china_red_2020_fire_dome.jpg

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Scherp. Heb het topic even aangemaakt via mijn mobiel en daardoor het format van de Kingdom gekopieerd. Zodoende stond er kort 50 schoten, omdat ik vervolgens het aantal tubes op de thumbnail nog moest tellen. Maar het gaat hier dus om een 126sh compound.

Ook deze compound ziet er weer erg goed uit. Als deze net zo presteerd in de straat maakt deze gegarandeerd indruk. Die w-shape van cake 1 met de mines aan de zijkanten blijft geweldig. Echter had ik in het middenstuk graag een w-shape gezien met bombettes in het midden i.p.v. bombettes aan de zijkanten en de mines in het midden. Dan was het verloop denk ik nog net iets beter geweest, maar dat is puur smaak. Hoe dan dit is er echt 1 om in de gaten te houden.

Mooi hoor, zo'n Branco-achtig begin met hele prima waaiercake als finale. Met goede prijs een toppertje

Mooi bakkie, al had de finale wel wat heftiger gemogen en iets meer kleur, halve wegen wordt hij wat eentonig met dat rood, buiten dat blijft het een mooi bakkie en gaat hij zeker op het lijstje

Heerlijke bak! Mooi showtje opzich, goed opbouwend tempo en die tails doen het bij mij altijd goed.

Schitterend product. De opbouw van de box is erg goed uitgevoerd, leuk dat begin met die V-shape tails, wat altijd erg opvallend is in het straatbeeld. De effecten lijken ook prima, de freakprijs is goed. Houden we in de gaten.

Ik heb deze in de China Red Freakactie besteld, maar hij staat niet meer bij mijn China Red dealer op de site. Komt deze nog wel dit jaar?

Ik heb deze in de China Red Freakactie besteld, maar hij staat niet meer bij mijn China Red dealer op de site. Komt deze nog wel dit jaar?

Staat er bij mijn dealer gewoon bij hoor. Dus ik verwacht hier geen gekke dingen eerlijk gezegd.
Ik hoop het vooral niet, want heb echt wel zin in deze bak :)

Back
Bovenaan