Final Destination

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: KY6043
Artikelnaam: Final Destination
Bruto Gewicht: 8 kg
Netto Kruitgewicht: 1919 gram
Aantal Schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: glittering willow,star,blink,coco,dahlia,chrys,time rain coco,mine,tail - purple,green,blue,orange,red,white,gold,
Tube diameter: 30mm
Kooi: Ja
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 60 sec.
Stijghoogte: 30 m.
Adviesprijs: € 149,00

ky6043_final_destination_-links.jpg

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hele dikke nieuwkomer en 100% naar mijn smaak. Lekker afwisselend en mooie effecten. Tempo is ook super.

Laatst bewerkt:
Ook een erg goede one looker! Met de variatie aan uitwerkingen en dit tempo in het echt zou ik niet twijfelen om deze box aan te schaffen! Deze en Two Angels nu al favoriet!

Weer 20 mm die op het oog zeer goed presteert. Ben zeer benieuwd naar het prijskaartje ?

Inderdaad, weer knap gedaan met 20mm en het tempo is van grote waarde voor deze bak. Bevat voor mij ook alles qua effecten die het goed doen bij de omstanders, zie deze wel zitten. Kijk normaal naar een box met tempo en variatie zoals de Big Momma, dit lijkt op het eerste oog een leuk alternatief.

Vind dit de mooiste nieuwkomer van CR tot nu toe. Wat een prachtige bak zeg, hier zit alles in. En met name de laatste cake vind ik helemaal geweldig, hier mogen ze wel een 100sh bak van maken.

Laatst bewerkt:
Dit is een hele fijne. Mooie afwisseling met een lekker tempo.

Inderdaad Wesley, die laatste cake is echt geweldig. Goed idee!

Inderdaad, deze effecten kunnen nooit uit 20mm gehaald worden. Dit is minimaal 25mm en ik denk eerder 30mm.

Specificaties

Artikelnummer 332
Schoten 100
Vorm Fan shape, I-shape
Kaliber 30 mm
Stijghoogte 30 meter
Geluidseffect Bang

Is dit 20mm?!!?! Dat geloof ik niet. Prachtige box, lijkt mij gewoon 30mm?

Ik geloofde het ook niet, maar ik zag twee cakes in de compound.. vandaar. Nu echter goed de afbeelding geobserveerd en het lijken mij toch 4 cakes. Dan is 25/30mm wel mogelijk :wink:

Meh, 149 euro voor een redelijke 100 schots i-shape, het wordt steeds gekker :bonk:. Ik laat hem lekker staan aangezien dit ook nog een prietpriet filmpje is :wink:

Kijk als we het echt zo gaan bekijken dan moet 'ie met een freakprijs van laten we zeggen 90 euro net zo goed presteren als de oude Evo 100 shots.

Back
Bovenaan