Final Arcade

De 15e nog maar eens beoordelen dan. Hopelijk bij betere weersomstandigheden. Ik heb zelf hoge verwachtingen dus ben benieuwd:D

Ik denk dat je dan beter, vermoed ik, de 300s Ultimate mixed Display van Magnum kunt kopen, aangezien dat doosje constant schiet en de lucht ook constant gevuld is.

Apart want in de productvideo ramt die wel gewoon constant door. Hopelijk word die nog geschoten aankomende weken en anders zien we het de 31e wel in de straat.

Van mij mocht er naar het einde toe iets meer ontwikkeling in het tempo zitten om meer naar een climax toe te werken. Iets meer power had deze bak ook echt veel goed gedaan. Geen flopper maar in zijn soort ook zeker geen uitblinker. De Pyro Bliss uit deze lijn wist me wel te verrassen. Ben benieuwd naar de rest van deze lijn.

Ja het tempo is op de productie film een stuk lekkerder om te zien.
Het is geen verkeerde cake hoor!
Maar het is gewoon niet wat ik had verwacht of gehoopt.
Gezien de advies prijs moet ik zeggen dat dit meer een leuk product is voor de gemiddelde consument.
Kom je dit blokje tegen tussen de 120 en 140 dan zou ik deze er wel bij nemen voor in de vooravond.
Nog maals mijn mening is iets wat bijgesteld!
Zeker niet slecht maar ook geen wauw.

Het probleem van dit product is/zijn de 300/400 display boxen. Je vergelijkt ze toch met die producten en dan is dit, mede door het niet constante schieten, net ff wat minder. Geen slechte box (zeker de laatste cake is meer dan prima) en leuk om erbij te hebben, maar als je moet kiezen tussen deze of een display dan is de keuze niet moeilijk.

Kan me nog steeds niet helemaal overtuigen zoals op de productvideo. Gelukkig wel al 100x beter dan op de vorige demo. Bovenstaande klopt inderdaad wel, vergelijk hem indirect dan toch met de total display en daar lijkt die bij lange na niet in de buurt te komen.

Kan me nog steeds niet helemaal overtuigen zoals op de productvideo. Gelukkig wel al 100x beter dan op de vorige demo. Bovenstaande klopt inderdaad wel, vergelijk hem indirect dan toch met de total display en daar lijkt die bij lange na niet in de buurt te komen.

Je gaat hem inderdaad vergelijken, maar in praktijk blijkt toch dat die vergelijking niet opgaat. Total Display is veel meer rammen, mix effecten, terwijl de Final Arcade toch iets meer het midden heeft gekozen qua tempo en sierlijkheid. Met name het goud en dan met enige vertraging crackling in het laatste deel vind ik mooi uitgewerkt.

Al met al vond ik hem nog meevallen. Mensen in de straat vonden hem goed..

Voor wat euro's meer zou ik iniedergeval altijd voor de total display gaan. Tis maar net wat je wilt.

Verwachting was laag na zien van demofilmpje, maar presteerde boven verwachting. Effecten sierlijker dan de 400 shots total display. Burst niet de hardste maar zeker wel in orde.

Laatst bewerkt:
Deze was heel dik, vergelijking met Total Display gaat mank. Is ietsje rustiger en meer sierlijk, en vooral heftige crackling en crackling mines. Stopte er helaas mee na 1 cake, dus toen reservelont ontstoken.

Deze box gewonnen met de Wolff actie.

Rond 18:30 uur hebben we deze box afgestoken. Zo konden we in alle rust hiervan genieten.
Ik was benieuwd hoe deze 20mm box zich staande zou houden. Hiervoor hadden we al een aantal verschillende cakes gestookt waardoor we mooi vergelijkingsmateriaal hadden. Deze box kwam aardig mee met de 25mm cakes. De burst was oké, maar de crackling en mines waren daarentegen wel hard. Het enige wat is toch mis aan deze box is een finale.
Persoonlijk vind ik de adviesprijs van €189,95 wat te hoog , maar voor een leuke prijs in de freak is het zeker geen verkeerde koop.

Laatst bewerkt:
Ik (en publiek) vonden het een aangename box. Helaas stopte hij bij 3/4, resterend gedeelte wel afgegaan via reserve lont. Leuke beleving, met name voor de prijs die wij ervoor betaald hebben.

Er is zoveel keuze, dit jaar staat hij op een reserve lijst, maar bij een goede aanbieding laat ik me misschien toch weer verleiden...

Helaas niet op film gezet!

• Like
Waarderingen: BENZ
Final Arcade 300 shots compound 25% korting van €199,95,- voor €149,95,- vanaf 1 juli bij Vuurwerk Van Langen. Zag ik op fb.

Back
Bovenaan