Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hierbij het nachtbrakerstopic van 28 op 29 december 2020. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 28 december 18:00 uur, pas dan is het avond.
Ik mis nu al morgen! Dat je door het hele dorp kinderen met rotjes hoort spelen. Tegen de avond allemaal stoute vaders die ook niet kunnen wachten om een potje af te steken!
Nachtbraken? Ik wil graag wel even ns weer een lange diepe nacht slaap hebben! Nachtbraken doe ik niet meer aan hoor. Geen bestellingen op te halen, geen grote zenuwen meer voor oudjaarsdag, zeker niet met de huidige omstandigheden...
Tja, toch maar gewoon slapen vanavond. Vreemd gevoel zo. Wel nog ff naar buiten zo in de hoop wat te horen en als het echt mee zit te zien van wat er afgestoken wordt.
Heel gekke gewaarwording dit zo. Waar ik nu had moeten stuiteren, zenuwachtig moeten zijn, aan het aftellen zijn, is er nu berusting. Rustig een avond darts kijken op de bank en fatsoenlijke nachtrust. Heel gek, een onwerkelijk gevoel..
Vorig jaar over precies 5 uurtjes ging de wekker om op pad te gaan naar Breda. Voelt idd erg gek om nu al je collectie te hebben voor aanstaande oudjaar. Het mist een hoop sfeer dit jaar
Pff voel me leeg en verslagen, Normaal was het nu stuiteren en alle lijstjes bij elkaar zoeken printen enz.
om rond 23uur richting duitsland te gaan daar de eerste winkel te bezoeken. daarna na huis aantal uur slapen en dan nog even duitsland en verkooppunt hier in de regio te bezoeken.
maar nu is allemaal stil en leeg :( en me cat1 wel gehaald om toch iets te hebben, maar het is gewoon niet wat het hoort te zijn
Hele vreemde gewaarwording zo. Had eigenlijk nu mijn lijstjes bij elkaar moeten harken, eten en drinken klaarzetten om dan 0:00 bij mijn eerste adres te zijn. Maar ja, er valt niets te halen hè. En mijn cat.1 heb ik in huis.
Van ellende vandaag maar gewoon zitten werken. Want een showtje schieten zit er niet in dit jaar, dus daar hoef ik ook niet over na te denken. Wel nog woensdag met mijn dochter wat cat.1 projectjes in elkaar zetten.
Man man man, kreeg net een herinnering van mijn agenda dat ik morgenochtend 6.00 bij de vuurwerkbunker moet zijn. Stond er blijkbaar nog in... Doet toch wel even zeer.
Maar goed positief, vanavond lekker darten kijken, top2000 op de achtergrond, Cat. 1 projecten maken, biertje erbij. En wat rondhangen op het forum.