[Films] Aftellen naar Fallas 2010!

Volgens mij denken we er allemaal hetzelfde over, Laten we het nu allemaal waarmaken en er een knallende week van maken!

Gebruik het vuurwerk zoals het hoord, dan heb je meer plezier van je eigen en ander vuurwerk!

Heb er zin in!!!!!!

Dat de laatste jaren verandering is komt ook doordat het steeds bekender wordt en er inmiddels ook engelsen en duitsers op af komen.
Ik heb het idee dat die wat minder nauw kijken met de veiligheid...

Maar laat iedereen in godsnaam naar het park komen om zo veel mogelijk te stoken en laten we er wat van zeggen als iemand iets onveilig doet...

En als je niet wil komen kom dan lekker niet en ga niet lopen zeiken.

peace out

Hier een filmpie van een ouderwetse mascaleta van 2008 (of was het nou 2007)
Kwaliteit is een beetje ruk maar je kan wel zien dat het hard gaat :)

http://video.google.nl/googleplayer.swf?docid=-7564432115647129506

Hopelijk komen we er dit jaar weer 1 tegen maar ik acht die kans zeer klein...

In dat zelfde jaar hadden we er voor gekozen om niet de mascaleta ultima te kijken maar 1 van de grotere straat mascaletas.
Wederom ruk kwaliteit maar wel een superrrvette mascaleta!!

http://video.google.nl/googleplayer.swf?docid=1666006200878168113

Laatst bewerkt:
Er mag wel weer wat meer leven in dit topic komen. :p
Dus even deel 4 erop geknald;

Klik erop voor groter beeld via de site van YouTube...
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Erg lekkere films worden hier gepost, iedereen alvast veel plezier gewenst!
De tijd dat ik kan/mag komt nog wel. :)

Geweldig filmpje weer Mike.
Zeer leuke dingen komen er in voor, de shell kitjes, traca en vele knallers.
Nog even, en ik ga het eindelijk mee maken.

Heerlijk de filmpjes hier, doet me terugdenken aan mijn bezoekje aan dit festival:).

Maar mannen, filmpjes voor het aftellen naar fallas waren voor mij voornamelijk de live mascleta's proberen te volgen.
Helaas voor vandaag alweer te laat:p.

Laatst bewerkt:
Ze worden momenteel nog verwerkt, dus de kwaliteit wordt nog beter, maar de laatste 2 delen staan online;

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Die blokjes kosten €45,- de stuk, best aan de prijs nog, al krijg je er wel een heel gaaf blokkie voor terug. :p

Voor de Fallas-gangers die hem ook willen hebben, dit was de versie van El Fallero, die bij de Pyroshopping is zonder crackling, die zie je ervoor in de film. :)

image

Jammer dat dit soort dingen niet in Nederland te koop zijn.
GBV had begin jaren 00 twee confetti cakes en Broekhof had de confettie blaster.
Maar die zijn helaas niet meer te verkrijgen.

Ach ja dan maar de Spaanse versie eens testen.:D

Durf serieus niet te zeggen hoe of wat ik daar allemaal gefilmd heb, dus ik denk dat we weinig films hebben. Zal op z'n vroegst weer half februari zijn ook. :wink:

Hier even op terug komend, er is in ieder geval nog best wat leuk stookmateriaal om wat aftelfilms te maken. :D
Zeker een half uur materiaal, vast nog iets meer. :wink:

Back
Bovenaan