[Films] Aftellen naar Fallas 2010!

Het volgende filmpje is niet van mij, maar van een Engelsman, gevonden op youtube.
Een film van een straatmascleta.
Ik was er bij in Valencia in 2006/2007 en ik vond die straatmascleta,s het einde. Het ultieme kicken.
Je staat er met je neus bovenop, het geluid van de mascleta is oorverdovend en hard.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ook de andere compilaties zijn mooi om te zien
Tis dat ik nog een studie heb anders had ik jullie zeker wel gezien dit jaar
Maar goed Fallas komt nog wel eens moet de 1e keer zijn en dat volgt snel.
Wanneer komt het tweede deel, mischien op deze mooie aanstaande zaterdag avond ?

Groetjes.

Hier een filmpje van een Mascleta Nocturna.
Geschoten in een zijstraatje van Calle Cadiz, hier hangt met fallas volgens mij elke dag wel een mascleta of een nocturna.
Deze was iig super, wat een geweld en lekker dicht erop!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Echt te mooie beelden om te zien lekker met ze alle knallen en der een mooie avond van maken. Geweldig.
Ben benieuwd naar meer!

Zooo heeerlijke beelden weer mannen!!

Wat krijg je dan opeens ontzettend veel zin in die (voormij mssn wel) de mooiste week van het jaar!

Prachtig land
Heerlijk weer
Lekker eten
Oorverdovend vuurwerk
Prachtig vuurwerk
Veel vuurwerk
Ontzettend gezellig

Alles zit in die week heerlijk!

Nog 18 dagen!!!

Mooie film heb je er weer van gemaakt Mike.
Bedankt, en wacht alweer op de volgende.

Wanneer is het weer tijd voor het volgende filmpje mike ?? :P
Sorry i got the fallas feeling en ik ga niet eens moet je na gaan.

Een compilatie van 2008 heb ik ook nog gemaakt ja, kijk die toch nog met regelmaat terug, alles van die week komt er in voor en toont voor mij het echte Fallas-gevoel. :D

Dit is inderdaad een filmpje die alles omvattend is!
Ik kijk em ook nog altijd met grote regelmaat terug!
Vooral het rennen in het begin dan begin ik spontaan weer te rennen heerlijk!!!
Wordt tijd om weer keer te gaan wie weet volgend jaar!

En daar is ie dan, deel 3, eentje waarin veel wordt gelachen. :rolleyes::p

Klik erop voor groter beeld via de site van YouTube...
+ YouTube Video

Bedankt mike voor dit hilarische filmpje
Hoeveel kost nou zo 50 mm shell leg is uit ?
en die crackling bak was ook wel goed met harde crackling.

Groetjes.

Die shellkitjes waren volgens mij ongeveer 20 euri en dan had je 6 shells ofzo, maar dat waren dan ook wel verdomd mooie. :p Kan iemand wel aanvullen als ik het mis heb. :wink:

Die cracklingblokjes zijn zeker vet, is on combinatie met heel veel confetti en slingers haha, geniale bakken, heerlijk geluid en een enorme feestelijke rotzooi. :D

Die crackling blokjes zijn geweldig! Hoeveel kosten die daar per stuk?
Dat zou ik Nederland toch ook gewoon moeten kunnen, of heb ik het mis?

:bye:

Geweldig leuk filmpje Mike,sfeer van Fallas komt goed over en zo te horen hadden jullie er goed schik in.
Zugabe,Zugabe.!!! (we want more)

Die crackling blokjes zijn geweldig! Hoeveel kosten die daar per stuk?
Dat zou ik Nederland toch ook gewoon moeten kunnen, of heb ik het mis?

:bye:

Die blokjes kosten €45,- de stuk, best aan de prijs nog, al krijg je er wel een heel gaaf blokkie voor terug. :p

Voor de Fallas-gangers die hem ook willen hebben, dit was de versie van El Fallero, die bij de Pyroshopping is zonder crackling, die zie je ervoor in de film. :)

BATERIA%20CONFETI.jpg

Wederom een prachtige film.
Krijg bij ieder filmpje meer zin om er naar toe te gaan.
Geniaal moment moet dat geweest zijn toen dat confetie blok is afgegaan en vervolgens komt er iemand van de gemeente langs.

Back
Bovenaan