Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Das weer een leuke film Mike, zie nu ook weer wat ik het meest ga missen dit jaar, nl onze Petardo Concierge.
Kom zeker ff langs bij jullie
Die shellkitjes waren volgens mij ongeveer 20 euri en dan had je 6 shells ofzo, maar dat waren dan ook wel verdomd mooie.Kan iemand wel aanvullen als ik het mis heb.
![]()
Dacht dat ze 18 euro kosten vorig jaar en er zaten 12 shells in het kitje![]()
Inderdaad... het laat zeer goed zien dat het niet 1 groot knalfestijn is, zoals veel mensen die voor het eerst willen gaan, denken/verwachten.
Geen knalletje of cakeje te horen/zien van een spanjaard!
Ik hoop dat iedereen dit in zijn achterhoofd houdt, en het niet gaat verknallen door massaal met grote groepen een week lang te gaan lopen stoken als een debiel. Dit is vragen om een anti-hollanders gevoel naar mijn mening... (de verhalen van vliegende flessen en stenen zijn bij de meesten wel bekend)
idd blaapaap, Dat stoken is hartsikke gezellig en die jochies begonnen zelf irritand te doen. dit had helemaal niks met vuurwerk te maken. ik snap dus niet waar infinity het over heeft.
Ik ben wel van mening alles zo netjes mogelijk af te steken. Maar naar mijn idee gebeurd dat ook wel. Het schijnt dat er afgelopen jaar het 1 en ander is gebeurd. maar niemand zegt precies wat plus dat het mij totaal ontgaan is.
Inderdaad... het laat zeer goed zien dat het niet 1 groot knalfestijn is, zoals veel mensen die voor het eerst willen gaan, denken/verwachten.
Geen knalletje of cakeje te horen/zien van een spanjaard!
Ik hoop dat iedereen dit in zijn achterhoofd houdt, en het niet gaat verknallen door massaal met grote groepen een week lang te gaan lopen stoken als een debiel. Dit is vragen om een anti-hollanders gevoel naar mijn mening... (de verhalen van vliegende flessen en stenen zijn bij de meesten wel bekend)
In tegenstelling tot infinity roep ik iedereen op om zo veel mogelijk te stoken in de bedding. Hartstikke gezellig met z'n allen!!
Die vliegende flessen en stenen kwamen niet van degeleijke spanjaarden maar van lijmsnuivende straatjochies!
Normale spanjaarden geven eerder een applaus dan dat ze het vervelend vinden.
MAARRR dan moeten we het wel netjes houden. Dus zo veel mogelijk maar wel zo verstandig mogelijk knallen!!!
Gebruik het vuurwerk zoals het hoort en ga niet lopen stunten...
Applaus van de Spanjaarden was afgelopen jaar ver te zoeken.
Het is voortaan 1 groot gekkenhuis daar, alles vliegt je om de oren, shells over de grond pijlen over de fontijn heen.
Dat doen mischien maar een klein groepje mensen maar die verpesten het wel.
Er word daar zeker niet netjes gestookt zoals in 2007-2008, toen was het nog een redelijk groepje wat er stond en stond er ook altijd veel Spaans publiek te kijken, nu lopen de Spanjaarden snel voorbij.
Als de mensen naar Palau gaan houd t dan alstublieft een beetje beschaafd, des te langer heb je er plezier!
In tegenstelling tot infinity roep ik iedereen op om zo veel mogelijk te stoken in de bedding. Hartstikke gezellig met z'n allen!!
Die vliegende flessen en stenen kwamen niet van degeleijke spanjaarden maar van lijmsnuivende straatjochies!
Normale spanjaarden geven eerder een applaus dan dat ze het vervelend vinden.
MAARRR dan moeten we het wel netjes houden. Dus zo veel mogelijk maar wel zo verstandig mogelijk knallen!!!
Gebruik het vuurwerk zoals het hoort en ga niet lopen stunten...
er zijn er toch nog zat die zich te graag willen bewijzen tegen over een groep![]()