[Films] Aftellen naar Fallas 2010!

Das weer een leuke film Mike, zie nu ook weer wat ik het meest ga missen dit jaar, nl onze Petardo Concierge.
Kom zeker ff langs bij jullie

Das weer een leuke film Mike, zie nu ook weer wat ik het meest ga missen dit jaar, nl onze Petardo Concierge.
Kom zeker ff langs bij jullie

Zeker langs komen rick! eventjes wat lekkere knallers stoken voor de petardo concierge haha:wink:

Films zijn heerlijk om te zien mike, krijg er telkens meer zin in om weer die kant op te gaan:)

Op een prijslijst die ik in okteber heb mee genomen staat dat ze €20,00 per stuk zijn.

ref: 15050
Cod: PT2919
Beschrijving: Carcasa 50MM. Seis Colores 12/1
Karton: 12/12
Prijs: €20.00

Bedankt Sven, artikelcode geeft ons ook direct weer een foto;

pt2919carcasitas50mm.jpg

Inderdaad... het laat zeer goed zien dat het niet 1 groot knalfestijn is, zoals veel mensen die voor het eerst willen gaan, denken/verwachten.
Geen knalletje of cakeje te horen/zien van een spanjaard!
Ik hoop dat iedereen dit in zijn achterhoofd houdt, en het niet gaat verknallen door massaal met grote groepen een week lang te gaan lopen stoken als een debiel. Dit is vragen om een anti-hollanders gevoel naar mijn mening... (de verhalen van vliegende flessen en stenen zijn bij de meesten wel bekend)

In tegenstelling tot infinity roep ik iedereen op om zo veel mogelijk te stoken in de bedding. Hartstikke gezellig met z'n allen!!

Die vliegende flessen en stenen kwamen niet van degeleijke spanjaarden maar van lijmsnuivende straatjochies!

Normale spanjaarden geven eerder een applaus dan dat ze het vervelend vinden.
MAARRR dan moeten we het wel netjes houden. Dus zo veel mogelijk maar wel zo verstandig mogelijk knallen!!!

Gebruik het vuurwerk zoals het hoort en ga niet lopen stunten...

idd blaapaap, Dat stoken is hartsikke gezellig en die jochies begonnen zelf irritand te doen. dit had helemaal niks met vuurwerk te maken. ik snap dus niet waar infinity het over heeft.

Ik ben wel van mening alles zo netjes mogelijk af te steken. Maar naar mijn idee gebeurd dat ook wel. Het schijnt dat er afgelopen jaar het 1 en ander is gebeurd. maar niemand zegt precies wat plus dat het mij totaal ontgaan is.

IK HEB ER ZIN IN!!!!

idd blaapaap, Dat stoken is hartsikke gezellig en die jochies begonnen zelf irritand te doen. dit had helemaal niks met vuurwerk te maken. ik snap dus niet waar infinity het over heeft.

Ik ben wel van mening alles zo netjes mogelijk af te steken. Maar naar mijn idee gebeurd dat ook wel. Het schijnt dat er afgelopen jaar het 1 en ander is gebeurd. maar niemand zegt precies wat plus dat het mij totaal ontgaan is.

Juistem, ik snap dus ook niet waarom sommige mensen zo lopen te zeuren vandaar mijn reactie.
Gewoon lekker stoken maar doe het verstandig...

Heb er ook zin in!!!

peace!

Inderdaad... het laat zeer goed zien dat het niet 1 groot knalfestijn is, zoals veel mensen die voor het eerst willen gaan, denken/verwachten.
Geen knalletje of cakeje te horen/zien van een spanjaard!
Ik hoop dat iedereen dit in zijn achterhoofd houdt, en het niet gaat verknallen door massaal met grote groepen een week lang te gaan lopen stoken als een debiel. Dit is vragen om een anti-hollanders gevoel naar mijn mening... (de verhalen van vliegende flessen en stenen zijn bij de meesten wel bekend)

Wat een zeik zeur mensen bestaan er toch .
Maargoed als jij nou ff begint met er niet te komen:bye:

Nog paar dagen en dan begint het kan niet wachten.
En nog twee weken en dan gewoon die kant weer op.

In tegenstelling tot infinity roep ik iedereen op om zo veel mogelijk te stoken in de bedding. Hartstikke gezellig met z'n allen!!

Die vliegende flessen en stenen kwamen niet van degeleijke spanjaarden maar van lijmsnuivende straatjochies!

MAARRR dan moeten we het wel netjes houden. Dus zo veel mogelijk maar wel zo verstandig mogelijk knallen!!!

Applaus van de Spanjaarden was afgelopen jaar ver te zoeken.
Het is voortaan 1 groot gekkenhuis daar, alles vliegt je om de oren, shells over de grond pijlen over de fontijn heen.
Dat doen mischien maar een klein groepje mensen maar die verpesten het wel.
Er word daar zeker niet netjes gestookt zoals in 2007-2008, toen was het nog een redelijk groepje wat er stond en stond er ook altijd veel Spaans publiek te kijken, nu lopen de Spanjaarden snel voorbij.
Als de mensen naar Palau gaan houd t dan alstublieft een beetje beschaafd, des te langer heb je er plezier!

Applaus van de Spanjaarden was afgelopen jaar ver te zoeken.
Het is voortaan 1 groot gekkenhuis daar, alles vliegt je om de oren, shells over de grond pijlen over de fontijn heen.
Dat doen mischien maar een klein groepje mensen maar die verpesten het wel.
Er word daar zeker niet netjes gestookt zoals in 2007-2008, toen was het nog een redelijk groepje wat er stond en stond er ook altijd veel Spaans publiek te kijken, nu lopen de Spanjaarden snel voorbij.
Als de mensen naar Palau gaan houd t dan alstublieft een beetje beschaafd, des te langer heb je er plezier!

Amen Mats, het mag best even normaler ja, wijzelf zagen het op een gegeven moment ook niet meer zitten, veel te extreem en echt gevaarlijke momenten, dat moeten we niet hebben.
Gewoon stoken met een leuke groep, gebruik het zoals het hoort en zoek geen gevaren op, hopelijk is het dit jaar weer alleen maar genieten in de bedding.

Applaus van Spanjaarden heb ik sinds 2007 al niet meer gehoord.

Natuurlijk met ze alle stoken is gezellig, maar er word zo veel gestunt op Palau, het is niet meer zoals het vroeger was.

Dus zo'n oproep lijkt mij niet al te verstandig, er zijn er toch nog zat die zich te graag willen bewijzen tegen over een groep:frusty:

De bedding is gelukkig erg groot jongens.
Als het zo is zoals afgelopen jaar, dan sta ik mooi een stuk verderop:D
Dan hoef ik namelijk niet constant op te letten waar ik loop, of op te letten dat er geen vlinders om mn oren vliegen haha.

Viva las fallas, heb er onwijs veel zin in:wink:

als er niet normaal gestookt kan worden in de bedding, dan krijg je eerst een waarschuwing en daarna kan diegene gaan zwemmen in palau, en volgens mij ben ik niet de enige die er zo over denkt.

laten we het gewoon even normaal houden.
en anders is de bedding groot genoeg om ergens anders te gaan *****n.

nee sorry nog even mike want ik wil echt nog wat zeggen.

Wie kan mij vertellen wat er nou daat werkelijk ECHT mis is gegaan afgelopen jaar. op de filmpjes van stoken met vwc zie je ook borrachos en atomico,s het water in gaan en daar hoor ik HIER niemand over. terwijl ik wel die zelfde verhalen terug lees op alle forums dat mensen DAT juist als vervelend ervaren. (ik zit er niet mee dus dat even voorop)

en oke oke afgelopen jaar was het de 19e even echt gekke huis. maar de betreffende avond heb ik alleen maar blije gezichten gezien en iedereen vond het OO zo prachtig. Ik snap niet waar het gezeur vandaan komt hoor. ik denk dat als iedereen alles heel laat en de grote blokken van het showtje steeds netjes worden opgeruimt er niks aan de hand is met onze spaanse vrienden.

Ik denk dat de oude garde zich meer irriteerd dat er steeds meer nieuwe mensen bij komen die OOK willen stoken.

ps 2008 was ook gekkehuis maar daar heb ik nooit iemand over gehoord. en laten we eerlijk zijn een gekkehuis in de goede zin des woords is toch heerlijk:)

zo dit moest ik echt even kwijt en nu zal ik er ook over nokken.

VERPEST HET NIET VOOR JEZELF EN BLIJF POSITIEF! :)

moet hier toch ook nog even op reageren. Stoken bij Palau is voor mij ook elk jaar 1 van de hoogtepunten van het Fallasfeest. Helaas zie ook ik de laatste jaren een verandering in het gedrag van de vele Nederlanders die daar rondlopen.
Toen ik daar 4 jaar geleden voor het eerst kwam kijken viel het mij op dat iedereen daar de petardo's en de blokken stookten op een manier zoals ik met oudjaar in Nederland helemaal niet gewend was, nl op een normale manier. En als er eens gek gedaan werd met de Borrachos, werd iedereen daar voor gewaarschuwd.
Wat ik de laatste 2 jaar ervaar is dat er steeds meer gasten met hun eigen groepje stoken dat hun leven ervan afhangt (waar opzich niks mis mee is), maar helaas totaal geen rekening houdt met anderen die daar rondlopen.Voorbeelden: Doosjes Atomico's achteloos weggooien, Truenopijlen vanaf een muurtje dwars door de menigte over het water schieten, borrachos gooien als er een paar mensen een show op aan het zetten zijn,de shells uit die kitjes lekker gooien ipv uit de bijgeleverde buis afschieten en ga nog maar even door.
Mannen, dat is nou wat de gasten die er al jaren komen zo tegen de borst stuit.
Stoken is mooi en vooral bij het Palau, maar gedraag je.

Back
Bovenaan