[Films] Aftellen naar Fallas 2010!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Ik maak er dit keer maar een algemeen topic van, lekker aftellen met films van vorig jaar. Wij hebben heel wat beeldmateriaal achter elkaar gezet en hebben zo bijna een uur aan materiaal voor jullie om alvast in de stemming te komen.

Ik zal de films in de beginpost bijhouden, voor de rest kan het topic gewoon gebruikt worden voor reacties en ouwehoeren over het stoken tijdens Fallas. :p

Klik erop voor groter beeld via de site van YouTube...
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Compilatie van Roy-Vuurwerk

+ YouTube Video

:bye:

Laatst bewerkt:
Heerlijke trueno's, borracho's om je oren etc etc. Kan dit jaar helaas niet mee naar Fallas maar wie weet next year. Thanks voor de film, Mike.

Bedankt voor de film Mike.
Heerlijk beelden om helemaal in de stemming te komen.

Geweldig filmpje laat goed de sfeer zien daar in fallas.

Inderdaad... het laat zeer goed zien dat het niet 1 groot knalfestijn is, zoals veel mensen die voor het eerst willen gaan, denken/verwachten.
Geen knalletje of cakeje te horen/zien van een spanjaard!
Ik hoop dat iedereen dit in zijn achterhoofd houdt, en het niet gaat verknallen door massaal met grote groepen een week lang te gaan lopen stoken als een debiel. Dit is vragen om een anti-hollanders gevoel naar mijn mening... (de verhalen van vliegende flessen en stenen zijn bij de meesten wel bekend)

Laatst bewerkt:
Inderdaad infinity, het stoken is een leuke bijkomstigheid en een gezellig moment voorafgaand aan de shows, iets dat erbij hoort. Er zijn helaas wat mindere dingen gebeurd, ook wij staan daar niet achter en dergelijke beelden hoef je dan ook niet te verwachten. :wink: Laten we hopen dat het dit jaar allemaal weer lekker normaal verloopt en dat we gewoon met z'n allen lekker stoken tot het moment dat we ons weer naar de show begeven. :)

Fallas is een groot feest, een beleving, de mascleta's, de castillo's, de poppen, de mensen in traditonele kleding, optochten, kinderen die les krijgen in vuurwerk afsteken etc., het kan niet mooier. Iemand die voor het stoken gaat, die kan beter wachten tot O&N, maar het is wel ontzettend tof dat we daar ook gezamenlijk vuurwerk af kunnen steken.:D

Geen knalletje of cakeje te horen/zien van een spanjaard!

Dan moet je toch echt eens vaker door de straten gaan lopen, zodra het donker wordt, gaan die Spanjaarden lekker los met van alles wat er te koop is. :D:p

Dan moet je toch echt eens vaker door de straten gaan lopen, zodra het donker wordt, gaan die Spanjaarden lekker los met van alles wat er te koop is. :D:p

Ik doelde op het filmmateriaal vanuit de bedding.
Heb genoeg kilometers gemaakt vorig jaar in de stad :D
Ik geef alleen aan dat het niet zo is als velen denken door allerlei wilde verhalen in chats/ shoutboxen.
Als iedereen het gewoon fatsoenlijk houdt hoeft er ook niks mis te gaan.

Lekkere film om in de stemming te komen mike, Het aftellen voor de fallas gangers is echt begonnen nu!

Lekkere film Mike! Hier mijn bijdrage om in de stemming te komen, ik kon het niet over men hart verkrijgen om er minder film-materiaal in te stoppen vandaar dat het best een lange compilatie is geworden:

Jemeg Bartvz die eerste foto van je, heerlijk zijn die trueno's :) Welk nummer zijn die trueno's op de eerste foto als ik vragen mag? Lijken wel giga's joh :D

Sjeez ik heb er echt zin in!!!!

Laten we elkaar hier helpen de dagen door te komen :D

Ik heb trek in tapas en cerveza!

Lekkere film Mike! Hier mijn bijdrage om in de stemming te komen, ik kon het niet over men hart verkrijgen om er minder film-materiaal in te stoppen vandaar dat het best een lange compilatie is geworden:

tering hey! Wat een heerlijke compilatie zeg! Ik heb genoten!
Heel erg bedankt voor het delen, volgens mij heb jij ook genoten zo te horen op het filmpje :wink: :D

Heeeel goed idee dit topic!

Zat al te denken van '' wanneer word het nu wat drukker met posts van fallas''
maar daar issie dan!

Ben gelijk aan de dunne :)

Holy shit had nooit verwacht deze beelden nog te mogen zien.
Toch nog leuk om dit zo terug te zien.

Ook onze compilatie maar even neer zetten hierzo.

Klik

Veel plezier in fallas mannen.... helaas zal ik er dit jaar niet bij zijn ivm afstuderen.

Van mijn kant dan ook maar een compilatie. Het is welliswaar een foto compilatie van 2009 met een filmpje op het einde van 2008. Dus van alles wat:)
Het programma dat ik gebruik comprimeerd de foto,s nog al lelijk dus de kwaliteit is een behoorlijk achteruit gegaan. Maargoed dat mag de pret niet drukken.

ps, echt een vette compilatie grouver!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Van mijn kant dan ook maar een compilatie. Het is welliswaar een foto compilatie van 2009 met een filmpje op het einde van 2008. Dus van alles wat:)
Het programma dat ik gebruik comprimeerd de foto,s nog al lelijk dus de kwaliteit is een behoorlijk achteruit gegaan. Maargoed dat mag de pret niet drukken.
*niet goed werkende link*

*goed werkende link*
:wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie geweldige films voorbij komen. Die van Bart is echt super, bijna een uur lang! Complimenten.

Een compilatie van 2008 heb ik ook nog gemaakt ja, kijk die toch nog met regelmaat terug, alles van die week komt er in voor en toont voor mij het echte Fallas-gevoel. :D

+ YouTube Video

Back
Bovenaan