PYROMANIAC 1975
VWC lid
Achja, misschien wel een leuk idee om volgend jaar alle nieuwe items eind oktober ofzo online te zetten?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon doenAchja, misschien wel een leuk idee om volgend jaar alle nieuwe items eind oktober ofzo online te zetten?![]()
ben wel benieuwd waarom die ene box 108 shots is, beetje raar getal.
ben wel benieuwd waarom die ene box 108 shots is, beetje raar getal.
*** Post Aangepast ***
Spoiler alerts zijn klikbaar...wie het wil zien kan het zien, wie het niet wil zien hoeft het niet te zien...
*** Post Aangepast
Aangezien ik niet zo ben van de clickbait artiekelen en dergelijken ben ik zelf maar even gaan zoeken of er al wat ECHTE info is te vinden.
Er zie hier:
En ik maar denken dat de echte freaks liever producten zien dan promotiefilmpjes.
Persoonlijk wordt ik liever niet een aantal weken aan het lijntje gehouden maargoed ieder zijn ding.
nou maar hopen dat de volgende filmpjes iets substantieels laten zien zoals effecten etc.
Beste Laurence.
Het gaat om het principe.
We hebben een berg tijd en geld geïnvesteerd om de nieuwe lijn op een aparte en leuke gefaseerde manier te introduceren.
Dit is gewoon marketing.
Dat jij dit als persoon niet waardeert kan zijn, echter lijkt het me dan niet dat je je op deze manier moet opstellen, dit werkt namelijk averechts naar de initiatief nemers toe en dit soort actie's.
Dat de afbeeldingen te vinden waren kwam door een kleine miscommunicatie welke ik nog redelijk snel in de kiem had gesmoord, echter is het concept nu een heel stuk kapot gegaan door jouw gedrag, en voor wat.....5 afbeeldingen!
Vanaf januari moet je ook weer minimaal een halfjaar of langer wachten op nieuws, dus waarom dan nu zo moeilijk doen om een veel kortere tijd.
gr
Beste marchel,
Ik snap best dat het vervelend is maar VWC is naar mijn ogen niet een verlengstuk van uw marketing apparatus. Het is jammer dat de afbeeldingen al online stonden maar dat is niet mijn schuld.
Marketing is ook niet in het belang van de consument maar in het belang van de producent, ik snap dat maar dat betekent nog niet dat ik daarvoor moet zwijgen en zwichten. Ik ben immers een consument en dit forum is daar ook voor bedoeld.
Ik vond het persoonlijk al opmerkelijk dat er al een reactie werd weggemod waarin de naam rennesaince al stond voordat het filmpje bekend was.
Zullen we deze discussie anders voortzetten in PM's ?