Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tja, weer zo nietszeggend maar leuk gemaakt.
Hoogstens een middagje. Laten we niet overdrijven héIk vind het echt lachen hoe deze filmpjes zijn. Voor de azijndrinkers hier; weet je hoeveel tijd erin gaat zitten om zoiets te maken? En dat hieruit ook blijkt hoeveel tijd evo erin wil steken en dat dit dus iets weergeeft van Passie, ik vind het erg leuk gedaan en zie uit naar wat volgt. Beetje teasen is leuk toch. Bouwt spanning op. Is met sex net zo en dan vinden we het vaak ook goed
Greetz
Hoogstens een middagje. Laten we niet overdrijven hé![]()
Ik vind het echt lachen hoe deze filmpjes zijn. Voor de azijndrinkers hier; weet je hoeveel tijd erin gaat zitten om zoiets te maken? En dat hieruit ook blijkt hoeveel tijd evo erin wil steken en dat dit dus iets weergeeft van Passie, ik vind het erg leuk gedaan en zie uit naar wat volgt. Beetje teasen is leuk toch. Bouwt spanning op. Is met sex net zo en dan vinden we het vaak ook goed
Greetz
Wat er onthuld wordt in deze teasers komt ook dit jaar nog op de markt??
Hoogstens een middagje. Laten we niet overdrijven hé![]()
Om je even een idee te geven, er is een hele dag voor uitgetrokken waarbij er +/- 4 uur aan film is gedraaid waarbij we +/- 4 a 5 min gebruiken.
Gr
Evolution Fireworks
Doen jullie het volledig zelf of is er professionele hulp bijgehaald/ingehuurd ?
Kan je je nog erger aanstellen?laurence zal er wel weer 1tje zijn van de vepeste k*t social media generatie, waar het draait om aandacht, views etc,en in dit geval exposen/lekken.
ik hoop dat je je geiligheid hebt gehad jong.