[Films] Aankondiging nieuwe merk van Evolution Fireworks

Complimenten aan evo! Zelden onder de liefhebbers zoveel vragen, nieuwsgierigheid, discussie en geilheid op een lijn gezien! kwaliteit en opbouw van de filmpjes is leuk en top! Echt top!

Complimenten aan evo! Zelden onder de liefhebbers zoveel vragen, nieuwsgierigheid, discussie en geilheid op een lijn gezien! kwaliteit en opbouw van de filmpjes is leuk en top! Echt top!

Inderdaad ! Echt ongekend maar liefst 6 pagina's inmiddels en maar liefst 4244 views, dat is maar liefst 0.7x zoveel als dat van het Magnum topic, ongelooflijk. Nog even en dat gaat dit topic voorbij de transbomber zelden zo'n hype gezien hier...

Alle gekheid op een stokje , kan niet wachtrn tot we meer weten zoals prijzen en productvideos dan zal dit topic wel wat vlotter lopen.

Ik vind dit juist een leuke actie van evolution fireworks. De spanning van, welke nieuwe producten komen er bij dit jaar? Die heerlijke spanning van het samenstellen van je lijstje en eventueel je showtje. Die spanning als je het lontje aansteekt enz enz. Dit heerlijke gevoel word wat mij betreft verrijkt met dit soort acties. Nu kom ik misschien een beetje kinds over (wat ik op dit gebied misschien ook wel een beetje ben)maar ik houd ervan. Natuurlijk heeft een ieder zijn/haar mening hierover, hier is een ieder vrij in uiteraard. Maar om nu (zoals het bij mij over komt uit wanhoop) zo'n spannende campagne dwars te zitten om je ongenoegen te uiten, om dus de hele verrassing te verklappen, dat vind ik jammer en triest! Ook meer uit principe natuurlijk. Evo maakt op een mysterieuze, spannende en leuke manier een nieuwe lijn bekend en dit word verraden door iemand die hier niet zo van gediend is. Uit dan je ongenoegen tegen een boksbal of natuurlijk door je mening te geven, maar verkloot het niet voor de rest. Vooral voor Evolution, die er tijd, moeite en geld in stopt.

Leuke actie van Evo om zo een nieuwe lijn naar buiten te brengen. Ben uiteraard benieuwd wat deze lijn met zich meebrengt! :yes: :yes: :yes:

Om een of andere reden is dit allemaal compleet langs mij heen gegaan tot vorige week.

Net even de tijd gevonden om alle 3 de filmpjes te bekijken, die er ook nog eens goed uitzien.

Voor mij persoonlijk trekt het niet zoveel (puur omdat ik amper vuurwerk koop en dus niet erg hyped word over iets wat ik waarschijnlijk niet zal kopen). Dat staat natuurlijk los van evo die blijkbaar enorme moeite heeft gedaan om iets origineels neer te zetten en ik durf te wedden (ondanks de afgunst die ik zie :wink:) dat er genoeg mensen zijn die hier hyped van worden.

In de festival wereld vind ik hét ontzettend tof als een thema goed uitgewerkt word doormiddel van verhaal, trailers en het eindproduct. Dus kan ik dat hier ook alleen maar toejuichen

Ik hoop dus dat het eindproduct de hype waard is en dat we zo'n dingen vaker gaan zien.

MAND!

Goed werk Marchel, ben ontzettend benieuwd hoe deze lijn gaat uitpakken

Kom maar door met die ontknoping, kan ik weer rustig slapen :D

Maar zonder overdrijven, ik ben inmiddels wel heel benieuwd naar de nieuwe produkten!

0,7 x zoveel? Ik volg je niet

Inderdaad ! Echt ongekend maar liefst 6 pagina's inmiddels en maar liefst 4244 views, dat is maar liefst 0.7x zoveel als dat van het Magnum topic, ongelooflijk. Nog even en dat gaat dit topic voorbij de transbomber zelden zo'n hype gezien hier...

Alle gekheid op een stokje , kan niet wachtrn tot we meer weten zoals prijzen en productvideos dan zal dit topic wel wat vlotter lopen.

Het kan zijn dat het iets later wordt daar we door de drukte nog geen kans hadden voor het oploaden etc, dus we doen ons best.
En we gaan er vrij kort na het 1e product filmpje vrijgeven.

gr
Evolution Fireworks

Inderdaad die fluiters! Wow wow wow!!

Die Tempest is ook wel een gruwelijk dikke bak zeg. Als die zo in de straat staat....

Ik neem aan dat we op 00:31 de eerste 3 (van de 9) single shots kunnen zien:D Laatste zal dan een XXL bombette zijn van de Snowstorm 2.0:idea: Ik wacht het ongeduldig af :-)

Back
Bovenaan