Filmpjes gevonden op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijke afsluiter van een mooie dag..
Mooi werk in het begin met de single shots.
Het vuurwerk op defqon word elk jaar beter volgens mij, in 2007 ook gezien maar dat stelde echt niets voor.

:)

de show werd geschoten door Master Pyrotechnics, maar dat staat ook wel bij de shows op dit forum....
btw...ik ben elk jaar nog hier aanwezig geweest :D en dit jaar was het vuurwerk iig het langst maar wel minder massaal vond ik zelf...zeker niet minder mooi hoor!
Was iig weer een heerlijk dagje :wink:
Op de ***bussen na :sad:

Laatst bewerkt:
FESTIVAL D'ART PYROTECHNIQUE in Courchevel 1850 ... Teil 1

Österreichischer Beitrag zum FESTIVAL D'ART PYROTECHNIQUE in Courchevel 1850, Frankreich. Ein 15-minütiges Pyromusical, welches mit einem Pflichbeitrag in der Länge von 1.30 Minuten zum Thema "AURORA BOREALIS" (Nordlicht) eingeleitet werden musste. ....... This is the austrian (fireevent) part of the this year FESTIVAL d'Art Pyrotechnique in Courchevel 1850. It is a Pyromusical which start with the "must"-theme of AURORA BOREALIS with a lengh of 1.30 minute .

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

FESTIVAL D'ART PYROTECHNIQUE in Courchevel 1850 ... Teil 2
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Speedway Grand Prix, Copenhagen 2009
The closing show at Speedway Grand Prix at Parken Stadium, Copenhagen, June 13th 2009. Performed by Göteborgs FyrverkeriFabrik.

+ YouTube Video

Lekke filmpje, lekker muziek ook.

Ac-Dc = Thunderstruck
Judas Priest = Living After midnight
Ac-Dc = You Shook Me Al Night Long

Heb meteen zin in Knokke:handsup:

Geweldig mooi gedaan van Göteborg, schitterend om naar te kijken.
Bedankt Fred.

The closing show at Swedish Grand Prix at Ullevi Stadium, Göteborg, May 30th 2009. Performed by Göteborgs FyrverkeriFabrik.

+ YouTube Video

Wauw moontan, echt mooi! Mooi stadion en prachtig vuurwerk :)
Vooral die crossettes op het einde zijn prachtig!

Ook leuk om het eens van een beetje bovenaf te zien, echt apart :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan