Filmpjes gevonden op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo lekker Moontan! Word de laatste tijd een hoop mooi materiaal geplaatst hier, en daar is die regenboog geen uitzondering op!

Nog een prachtige film van Vincent:

Knokke-Heist 2002
by Vinnievuurwerk

vuurwerk show van het Internationaal vuurwerk festival van Knokke Heist.
deze show is geschoten door Gotenburg uit zweden.

Nog een prachtige film van Vincent:

Knokke-Heist 2002
by Vinnievuurwerk

vuurwerk show van het Internationaal vuurwerk festival van Knokke Heist.
deze show is geschoten door Gotenburg uit zweden.

Super de super dat deze beelden online gezet zijn. Heb zelf van dit materiaal nog wat korte fragmenten online staan.

Ik hoop dat de rest ook uit Knokke online komt uit die tijd.. zaten een aantal hele mooie shows bij waaronder die van Foti uit Australië!

ik kijk hier elk filmpje met bewondering ,
helemaal die uit 2002 knokke heist zeg dat is pas mooi spul

het mooiste wat ik zelf heb gefilmt is gewoon op oud en nieuw zelf een no name blok
maar als ik dit zie wauw...

Mn mond valt open! Nog nooit van gehoord, en dan zon dikke masleta in de rivierbedding! Dikke rookontwikkeling daar, zieke galmen denk ik om daartussen te staan!

Volgens mij is dat weer zoiets als een tronada ofzo, het gaat in elk geval voort door een kruitspoor krijg ik het idee aangezien de inmense rookontwikkeling zelfs zonder knallen.
Erg apart filmpje:) bedankt.

ik heb weer 2 opbouw filmpjes op vimeo gezet.
de eerste is de opbouw van het vuurwerk van Arnhem.
Hier bouwde toendertijd nog Skylight (Azuma) hun vuurwerk show op.
ik weet nog dat we ons verstopt hadden in de bosjes , tot dat het vuurwerk begon. Uiteraard hadden we ( tony en ik ) de beste plekken. vlak bij de brandweer , en niemand die er wat van zei dat we zo dichtbij stonden.

De 2e film is van de opbouw in Rotterdam , het vuurwerk voor de jaarlijkse havendagen.
Hier bouwde JNS hun show op. Helaas is JNS gestopt en is grotendeels opgekocht door van Wagenvoort. tijdens hun laatste show schoten ze hun 28 x 300 mm bommen (12inch) weg.

tnx vinnie erg mooie filmpjes heb maar een x een show van jns gezien en die was echt te erg voor woorden.
was in eindh helaas geen beelden van.

Leuke beelden zijn dit hoor!

Helaas is JNS gestopt en is grotendeels opgekocht door van Wagenvoort. tijdens hun laatste show schoten ze hun 28 x 300 mm bommen (12inch) weg.

Was dat niet in Sneek toen? :) Waar we toen via een omweggetje via een Industrie terrein dichter op dit stukje geweld konden gaan staan ?

Ja klopt dit was inderdaad in Sneek , ook in 2002.
op 2 lokaties vuurwerk , klein kaliber in de binnenstad en het grote kaliber (10 en 12 inch) op een weiland net buiten sneek.

Prachtig verhaal Vincent,dat verstoppertje spelen bij de Show in Anrhem in 2002
Ik had de film al eerder op FPM gezien, maar blijf het uniek vinden.
Wat we allemaal niet over hebben voor onze hobby.
Bedankt voor het plaatsen van deze leuke beelden

The opening ceremony of the 9th China Liuyang International Fireworks Festival

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

The opening ceremony of the 9th China Liuyang International Fireworks Festival

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

dat zijn pas intros en shows!
halelua!.....uh Liuyang:D
erg mooi hoor!!

hoe het daar dan ook aan toegaat zeg.
amper afgelopen en dan de dozen weg trappen en er nog geen 10 m van af staan.
sulutes schieten midden in de menigte.
whahah en wij hier maar klagen:wink:

Laatst bewerkt:
Feuerwerk zur Himmelfahrtskirmes in Kamp Lintfort geschossen durch die Fa. Feuerwerke ohne Grenzen Tietzte
by voreifelrambo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan