Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe je een S3 op manual focus kan zetten..we kunnen namelijk niks vinden
hier over.
Naar mijn weten niet mogelijk. Ten minste, mijn Galaxy Note 3 kan dat ook niet volgensmij.
Een third party app zou dit wellicht mogelijk kunnen maken, maar het scherptediepte is zo groot, het is niet echt handig denk ik.
Ja maar gister heeft die ouwe er een show mee gefilmd..maar in het begin zeer wazig zo jammer.
jij nog een idee hoe dat te voorkomen?![]()
gewoon effe een vraagje over die super geluids kwaliteit bij sommige accounts YT, denk aan onze duitse vrienden met hun leuke klappertjes. is dat geluid nou echt? met een mic ofiets of zou dat bewerkt zijn?
het klinkt namelijk echtg ziek goed!
Is er hier iemand die met een iPhone 6 al wat vuurwerk heeft gefilmd?![]()
Is er hier iemand die met een iPhone 6 al wat vuurwerk heeft gefilmd?![]()
Afgelopen o&n alles gefilmd met de Note 2 waar ik zeer te spreken over was.
hmm, ik heb zelf een Note 2. alleen is vuurwerk filmen daarmee totaal geen succes. hij is continu aan het auto focussen waardoor alles steeds onscherp en dan weer scherp word. en er is geen mogelijkheid om dit uit te zetten... ben benieuwd hoe jij dit dan gedaan hebt!
veel vergelijkingen gezien, maar als iemand nou eens z'n verbinding uitzet tijdens het filmen zodat we niet die irritante whattsapp of facebook deuntjes horen? en ook een keer z'n telefoon op een statief zet ipv met z'n bibberige handjes dat ding vast te houden... of nog erger VVS :/
nee sorry, doe mij het betere camera werk maar! mooie close-ups maken wanneer een shell de lucht inschiet, of van knallers. Smartphones kunnen daar gewoon niet aan tippen!