Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja er komt beeld uit, ja er komt geluid uit, het is in feite een camera van meer dan 500 euro, maar ze zijn gewoon niet gebouwd als camera, de microfoon is slecht, de sensoren zijn super klein en goedkoop over de lens nog niet te spreken, hoe verwacht je dat er uit zo'n klein gaatje betere video komt dan uit een degelijke camcorder of camera.
In de Nokia's smartphone's zitten Carl Zeiss lenzen.
Dus degelijk wel kwaliteit.
(Maar aangezien iedereen met die Steve Jobs meuk zit te bellen...
Sorry dat is mijn frustratie.
Ik heb niks met Apple, ben zelfs anti..)
Dus 1000+ uitgeven aan vuurwerk en geen 300 kunnen uitgeven aan een degelijke camera?
Geef geen 1000+ uit aan vuurwerk, nog niet de helft. Tevens was mijn SD camera 499,95.
Daarbij zei ik in post 66 al dat het geluid wat minder vol is dan bij videocamera's.
Liever iets minder vol geluid en realistische kleuren, dan dreunen en discofilms.
Vandaar dat ik zeg, de mobiel doet het (momenteel) beter dan de SD filmcamera.
In de Nokia's smartphone's zitten Carl Zeiss lenzen.
Dus degelijk wel kwaliteit.
(Maar aangezien iedereen met die Steve Jobs meuk zit te bellen...
Sorry dat is mijn frustratie.
Ik heb niks met Apple, ben zelfs anti..)
En vandaag bij Saturn dit ding gekocht:
![]()
Deze kan ik gewoon op mijn filmstatief bevestigen. Voor 15 euro de moeite waard om eens te proberen.
Feit is wel, het beeld zal een stuk rustiger worden om naar te kijken en het eindresultaat weer ietsje beter.
thanx!!!! Zoiets zoek ik al een tijdje!!!het is er dus wel����Het eindresultaat van deze test : klik hier
Toffe film, krijg er zeer veel goede reacties over, dus test geslaagd.