Filmen met een mobiele telefoon

Ik heb sinds 2/3 weken een HTC One X
Deze heeft volgens zeggen een revolutie gemaakt op de camera. Er ziten leuke dingen op. zoals burst mode foto. foto's terwijl je filmt. een 8mp camera met 1080p HD film. Nog geen vuurwerk gefilmd. Wel heeft hij een bagger geluid, en hij neemt heel veel wind ruis op. Maar de camera op zich is niet verkeerd!

ik heb ook de One X, en ben zeer tevreden over de camera foto's zijn gewoon goed, tis niet dezelfde kwaliteit als die ik met mijn dslr haal maar de compact komt de deur niet meer uit iig :) Filmen heb ik nog niet geprobeerd hoop dat ik er binnenkort een showtje mee kan vastleggen :)

ik heb ook de One X, en ben zeer tevreden over de camera foto's zijn gewoon goed, tis niet dezelfde kwaliteit als die ik met mijn dslr haal maar de compact komt de deur niet meer uit iig :) Filmen heb ik nog niet geprobeerd hoop dat ik er binnenkort een showtje mee kan vastleggen :)

Ja, de foto's zijn verbluffend voor zo'n dingetje. Zou vet zijn als je er een showtje mee kan filmen!!

@jappy-b thanks dat je Sony Ericsson Xperia Arc S heb toegevoegd, ik heb zelf ook die mobiel en nu kan ik zien dat het een goede kwaliteit is!
Thanks!!
Groetjes Stefano

graag gedaan maar dat is eigenlijk een foutje :p zie het ook nu pas, maar het is inderdaad gefilmd met de Sony Ericsson Xperia Arc S terwijl er eigenlijk onderstaand filmpje had moeten staan, wel gefilmd met de Sony Experia S (allemaal erg verwarrend die product namen bij Sony:p)

http://www.youtube.com/watch?v=ysEqc7qDf44

kan een mod mijn bericht een beetje aanpassen? :)

Ik heb met mijn lg optimus 2x de demo in Rijssen gefilmd,beeld en geluid zijn super maar ze lopen niet gelijk. het geluid is eerder dan het beeld,weet iemand of ik dit nog kan synchroniseren met een video bewerkings programma? want anders kan ik het filmpje net zo goed wissen.

dat is vreemd, is dit op je telefoon/computer of is dit op youtube? youtube en andere video diensten hebben er soms een handje van om het beeld en geluid niet synchroon te laten lopen.

heeft iemand ervaring om te filmen met een Ipod (4e generatie) want ik heb
zelf een Ipod 4 en ben benieuwd of iemand hier al ervaring mee heeft?

De Galaxy SIII
doet het zo te zien behoorlijk goed!
Ik zelf heb een SII.
zou die net zo goed filmen?
iemand ervaring daar mee?

Ik mag binnenkort weer een nieuwe telefoon uitkiezen met mijn Abbonement en heb de keus ook op de sony xperia Z laten vallen.
Vooral na het zien van jou film Martijn:)

Back
Bovenaan