Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mijn Sony a6000 was stuk, laten vallen. Dus uit nood de Samsung S20 gebruikt. En tot mijn verbazing, wat een kwaliteit!!
Was erg mooi!
Gister mijn nieuwe Samsung Galaxy S21 FE getest.
Vergeet niet om via instellingen de kwaliteit even op 4K te zetten voor het beste beeld.
Mijn Sony a6000 was stuk, laten vallen. Dus uit nood de Samsung S20 gebruikt. En tot mijn verbazing, wat een kwaliteit!!
Afgelopen jaar gefilmd met de samsung S21
Daar is in mijn optiek niets mis mee! Best geluid ook! Is dat gewoon van de s21 of wel een externe mic?
Welke instellingen?zonder externe mic
Misschien vocht, misschien een vingerafdruk of een net niet perfect schone lens. Volgende keer even goed schoonvegen met een doekje bijvoorbeeld. Zou het moeten verhelpen. Herkenbaar probleem, ik heb er ook wel eens last van en dit helpt vaak!Dit is gefilmd met de iPhone 11 pro, het eerste echte filmpje van vuurwerk wat ik met deze maak. Er zijn enige strepen zichtbaar, vooral bij de fellere strobe tail. Kan dit komen door een beetje vocht op de camera?
Welke instellingen?
Dit is gefilmd met de iPhone 11 pro, het eerste echte filmpje van vuurwerk wat ik met deze maak. Er zijn enige strepen zichtbaar, vooral bij de fellere strobe tail. Kan dit komen door een beetje vocht op de camera?
Ik heb bij mijn iPhone 11 ook een Rode VideoMic Me-L gekocht. Deze past er uiteraard goed in. Maar hij floept er ook best snel weer uit, ondanks dat ik de bijgeleverde klem gebruik. Dit is heel hinderlijk want als die ook maar een paar mm losser zit ontkoppelt die al en gebruikt die weer de microfoon van de iPhone zelf. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze microfoon en tips om hem beter vast te maken?
Heel erg bedankt voor je uitgebreide hulp BurstDuo. Ik kan jou ook helpen: je kan op je iPhone je instellingen voor filmen en fotograferen opslaan, in je instellingen moet je dan naar camera gaan.