[Film] 3 x Buurtassortiment in w-shape - Nog 30 dagen!

geweldig, zit nu toch te twijfelen wat ik ga doen met mijn 3x bestelde buurt assortiment :p wou eigenlijk 3x de powerzone s'morgens om 10 uur al schieten, maar ben er nu nog even niet over uit :D

Ziek is het enige woord hiervoor.

Echt geweldig mooi, wat een geweld! Wat ook goed te zien is, is het verschil tussen de witte tails en de gekleurde tails :)

daar valt niet veel tegen in te brengen nee .
jullie hebben de lat wel erg hoog gelegd .
maar oooh wat was het mooi zeg !! :devil:

ik ben dit jaar ook zo iets van plan .
het project is behoorlijk aan de maat hoe en waar in huis hebben jullie dit gebouwt
mag ik vragen wat ik nodig ben om zoiets te maken .
wat nog belangrijker is hoeveel tijd kost het me

Schitterend filmpje. 3 keer het gehele buurtassortiment geeft een waar spectakel. 18 potten in iets meer dan 1 minuut erdoorheen geramd. Hier kan geen enkele blok aan tippen. Ook nog eens prachtig op beeld vastgelegd.

:thumbsup::droolthum

Zeer leuke reacties hier, bedankt.
Dit is inmiddels een vaste prik, dit blijft elke keer weer een spectakel en gaat aboluut niet vervelen.

Wat was dit gruwelijk haha, heerlijk gewoon! Camera stond donker om niet overbelicht beeld te krijgen, maar deel van de effecten zie je dan niet eens op film, in het echt was het nog véél zieker! :D:p

Zie ook die 2 mannen even langslopen met dat saaie 5 minutenblok van ze wat dus veel meer heeft gekost dan dit project, heerlijk dat Nederlandse vuurwerk! :D

Ja hoor, het is December, nu komen de echte filmpjes! :cool:

Maarehh... heren van VuurwerkCrew... even 1 puntje waar ik mee zit. Ik kan maar 1x op de thanks-knop klikken, waarom kan ik er niet meerdere keren op klikken?

Heerlijk filmpje, echter moet je hier wel bij zijn om het geweld te kunnen meemaken, maar de speakers hard open werkt ook al goed!

Heerlijk project, en dit knalt zeker alles eruit.

Haha, leuk filmpje!
Je kunt wel zien dat 1 pakket de goede tailspot bevat en 2 de duidelijk niet witte en mindere.

Hahaha Bruut heeft Wim al gereageerd??

Volgens mij heet het sinds vandaag het Bruutassortiment.

hahaha Pyroboy26,
Ik had van Mike dit filmpje idd al gezien, ergens in de zomer.
Wat nog leuker is, hij heeft er nog meer!!! volgens mij ook van onze "hoofd ontwerper vuurwerk" in China!!!

misschien plaats hij die als toetje.
Gr Wim

Back
Bovenaan