Fijne Feestdagen gewenst!

Ik wens iedereen een heel fijn kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar toe!
Doe voorzichtig met al jullie vuurwerk:wink:

Ik wil iedereen op dit forum bedanken voor een gezellige tijd(niet dat ik weg ga maarja...:bonk:)

Mvg, Timo

Iedereen een gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar gewenst vanuit mijn kant :D
VWC is de afgelopen jaren toch wel uitgegroeid tot het grootste en informatiefste vuurwerkforum op het internet moet ik zeggen :), waar ook zeker de allerbeste sfeer hangt:cool:
Hopelijk wordt 2011 een veel mooier jaar dan 2010 want dat was toch wel een jaar met vele tegenslagen voor mij.

gelukkig-nieuwjaar-2011-thumb16984114.jpg

Groetjes Kvf

Ik wil alle leden en crewleden, importeurs en winkeliers, prettige kerstdagen toewensen. 2010, het jaar wat bijna achter ons ligt, was een goed jaar voor vuurwerkcrew. Een forse stijging van het aantal leden, een toename van contacten met importeurs en winkeliers en de plezierige samenwerking met hen en bovenal een supergezellige tijd hier op het forum.
Fijne dagen allemaal

Iedereen op de wereld : Fijne Feestdagen! En VWC: Jullie zijn het afgelopen jaar flink gegroeid en er niet op achteruitgegaan, juist voor uit ga zo door!

Voor iedereen een fijne kerst.

Kerst%2009.jpg

En heel fijn en gelukkig 2011.

images

En hopelijk mogen we in 2011, vuurwerkcrew veel bezoeken.

Groetjes Gerco.

Ik wil iedereen fijne kerstdagen wensen en alvast succesvolle dagen tot de grote dag. De spanning wordt al steeds groter (ik hou er van)

Ik wil hierbij ook iedereen hele prettige feestdagen wensen.
Hopelijk zullen jullie een fijna tijd hebben met famillie/vrienden.
Ik wil ook iedereen bedanken voor weer een geweldig jaar.

Importeurs, winkeliers, maar vooral ook de leden.
Je kunt het allemaal nog zo mooi voor elkaar hebben, als de leden niet reageren is het snel gedaan met een forum.
Daarom nogmaals, iedereen hartstikke bedankt.

Ik wil jullie ook allemaal fijne feestdagen wensen en een heel mooi 2011.

Iedereen bedankt weer voor zijn inzet dit jaar, zonder leden is een forum waardeloos daarom erg bedankt voor het deelnemen aan vuurwerkcrew.

Ook alle importeurs en winkeliers bedankt voor alle informatie, acties en nieuwtjes die wij van jullie hebben mogen ontvangen om dit forum anders te kunnen maken dan andere.

ik wens iedereen op dit forum fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar toe natuurlijk weer met vwc :D en veel succes met de afhaaldagen en natuurlijk de dag der dagen en hoop voor ons allemaal dat deze dag goed en super verloopt :) fijne dagen :)

iedreen op dit forum, gezondheid geluk en vele jaren toegewenst moge onze hobby nog lang voort leven in de soms wat mindere tijden voor sommige mensen maar ook in de goede tijden.
forum leden ook bedankt voor de steun die mij verleend is in mijn mindere tijd

2010 ga ik wegknallen en 2011 opnieuw leven inblazen

Nog 1 week voor de dag der dagen!
Ik wens iedereen alvast een heel mooi kerst feest!
en EEN ZEER MOOI UIT EINDE!!!!
groetjes 3xh

Het grote moment komt dichter en dichterbij....

Crew, leden, sponsors, importeurs en winkeliers super kerstdagen en een fantastsich en knallend 2011 gewenst.

Ik wil iedereen op Vuurwerkcrew ook een fijne kerstviering en een gelukkig nieuwjaar wensen!

Degenen die het forum in de gaten hebben gehouden zullen vast gemerkt hebben dat ik erg kritisch ben en snel de discussie aanga, maar dat wil helemaal niet zeggen dat ik ontevreden ben over het forum, want ik vond het hier het afgelopen jaar hartstikke leuk en over het algemeen ben ik erg tevreden. Vuurwerkcrew is zonder twijfel mijn favoriete vuurwerksite.

Iedereen fijne feestdagen, geniet er van, eet niet te veel (en ook niet te weinig!).

Gelukkig nieuwjaar ga ik nog niet wensen, D-day moet nog komen!!

:bye:

Back
Bovenaan