Fijne Feestdagen gewenst!

Iedereen alvast een fijne kerst toegewenst, een witte kerst welliswaar:)

De tijd is super snel gegaan trouwens, voor je het weet sta je om 9:59 klaar om je 10:00 project(je) de lucht in te jagen! Heerlijk toch?

Ik bedank alle mods en crewleden die deze site mogelijk maken en natuurlijk alle leden die fimpjes foto's en info plaatsen.

Plezier hoef ik jullie niet toe te wensen op O&N, dat lukt wel:p

grtz:biertje:

image.jpg

Hele fijne feestdagen en de beste wensen voor 2011!

Ten eerste wil ik alle leden bedanken voor hun vertrouwen in vuurwerkcrew.nl en ik hoop jullie allen volgend jaar hier weer te mogen treffen!

De moderators wil ik bedanken voor een mooi jaar waarin ik werd geintroduceerd als mod en werd ingeleerd door alle moderators die voor je klaar staan! Bedankt allemaal!

Ook importeurs en winkeliers wil ik bedanken voor hun vertrouwen in en medewerking aan ons prachtige forum! Hopen dat we in 2011 nog meer meetings/demo's/bezoeken etc. kunnen realiseren.

Dan, waar dit topic voor is, ik wil iedereen ontzettend fijne feestdagen wensen. Geniet van deze mooie, warme en gezellige dagen vol familie en gezelligheid! Maak er het beste van want voor je het weet is het weer voorbij! Iedereen ook alvast smakelijk eten:)

Verder wens ik iedereen veel plezier bij de laatste loodjes. Het ophalen van het vuurwerk, het fotograferen, het klaarzetten en het bekijken:)
Ik wens iedereen een knallend einde van het jaar 2010 en een spetterend begin van een gelukkig 2011! Hoop iedereen hier volgend jaar weer te mogen begroeten!

Mensen, maak plezier, maar houdt het veilig!!

s1600

Beste crewleden,

Bij deze wens ik ook iedereen hele fijne kerstdagen toe. En een zeer knallend 2011! En dat iedereen weer tot 10 kan tellen in januari en ook nog met beide ogen wat kan zien!

Bij deze ook vanaf hier iedereen prettige feestdagen gewenst.
Op een voorspoedig 2011 (en de laatste daagjes van 2010 uiteraard).

Hierbij wens ik ook iedereen hele goede kerstdagen en een goed en knallend uiteinde.

Daarbij wil ik alle moderators bedanken voor het beheer van deze geweldige site en alle leden natuurlijk voor de gezelligheid :D

111207-lg-23a2011rev.jpg

Iedereen een onwijs mooi en

knallend 2011 toegewenst!

Met vriendelijke en vrolijke groet,
Ruben

Allereerst wil ik graag iedereen danken voor alweer een gezellig jaar hier op het forum! Echt een top sfeertje hier altijd. Wat is de tijd weer snel gegaan, het lijkt wel of het gister nog 1 december was!

In het speciaal wil ik natuurlijk alle mods bedanken voor de goede inzet, helemaal in deze drukke tijd, keep going the good work!

Iedereen natuurlijk een geweldig kerstmis en daarna een heel goed en veilig oud en nieuw. En mensen, maak allemaal een foto van die collectie hea, en zet die op het forum. Kleine moeite dacht ik zo, en alle freaks genieten ervan:)

cheers:biertje:

EDIT:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

er wordt wat vergeten:p

Laatst bewerkt:
eigenlijk wou ik precies hetzelfde zeggen als killerdome!
iedereen een super gezellige kerst toegewenst. en een super mooi O&N alvast hier in driel word het iniedergeval erg mooi hoop dat dit in het hele land zo word.
spreek jullie vast nog wel de komende dagen op VWC. maar wens iedereen alvast het allerbeste! en iedereen weer bedankt voor een geweldig jaar VWC! zie jullie volgend jaar:):P!

Ik wil iedereen een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar wensen!
Hoop dat het volgend jaar nóg beter gaat met VWC dan dit jaar, leden en mods hartstikke bedankt! Stookse hè, maar wel veilig!
:bye:

Ik wil graag iedereen prettige feestdagen toewensen. Ik hoop dat oud en nieuw weer leuk word, en goed afloopt.

Special thanks naar de moderators, die het weer allemaal voor ons mogelijk maken om onze hobby te delen op dit prachtige forum.:thumbsup:

En niet alleen de moderators, maar ook de leden bedankt voor de gezelligheid, en jullie bijdrage aan dit forum. Ook de mensen bedankt die het mogelijk maken voor ons om weer op VWC te komen als er problemen zijn met de site.

Ik kan zo oneindig doorgaan:) Ik ben iedergeval weer volgend jaar aanwezig, en ik hoop dat jullie er ook weer zijn, want dan gaan we er weer wat leuks van maken!

De tijd vliegt voorbij, en voor je het weet zijn de verkoopdagen aangebroken en dan is oud en nieuw al gewoon inzicht. Veel plezier en geluk op jullie dag!

Ook namens mij, en natuurlijk Pyroworld.nl prettige feestdagen en een gezond en knallend 2011! :D

kerstkaart_2011_V2_800x600.jpg

Natuurlijk kan naast deze kaart een kerst kadootje niet ontbreken! Het kerst kadootje voor alle leden van mij voor alle leden van VWC is *hier* op te halen :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij deze wens ik iedereen hele fijne feestdagen toe, een knallende veilige jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2011 :)

bij deze wil ik iedereen bedanken, leden, mods, en sponsors voor weer een super gezellig jaar met VWC!! :D

iedereen fijne kerst en alvast heel veel plezier met het ophalen en afsteken van je vuurwerk.

Ook namens mij iedereen fijne feestdagen en een knallende en (sorry ik kan het niet laten) veilige jaarwisseling gewenst!

Moge 2011 weer net zo'n mooi, al was het voor de één wat mooier als voor de ander, jaar zijn!

@VuurwerkCrew: Keep up the good work! Heb weer genoten dit jaar.

Ook namens mij; iedereen fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!

VwC, bedankt voor het goede werk!

Ik wens alle leden en de crew van VWC hele fijne feestdagen en een knallend en voorspoedig 2011.En ik hoop dat VWC nog groter en beter mag worden.

Ik wil iedereen een hele fijne en zalig kerstfeest toewensen. En dat de vuurwerktraditie maar volop gevierd mag worden. Iedereen het beste en goede gezondheid voor 2011 toegewenst!

Back
Bovenaan