Fijne Feestdagen en een mooi 2025!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor iedereen ontzettend fijne feestdagen gewenst, maak er te gekke dagen van en daarna volgas door naar het afhalen. Onze tijd is eindelijk daar.
Gelijk maar iedereen even bedanken hierbij. Van importeurs en winkeliers, die ons wederom van fantastisch vuurwerk voorzien en ontzettend veel en dikke prijzen ter beschikken hebben gesteld voor jullie. Maar ook alle leden enorm bedankt voor het afgelopen jaar. Veel oudgedienden die we terug blijven zien ieder jaar weer maar ook een grote groep nieuwe leden die zeer actief zijn. Dank allemaal, samen maken we het forum tot wat het is:kerst::kerst::kerst:

Ik blijf de feestdagen sinds 2019 altijd moeilijk vinden.
Maar niet te min heb ik het goede voornemen om hulp te gaan zoeken bij het verwerken van verdriet.
Of het nieuwe jaar 2025 hoopvol gaat worden !? tja dat is nog maar afwachten geblazen.
In Oekraïne is nog oorlog bij de Gazastrook wil het ook maar niet rustig worden.
Laten we in ieder geval hopen dat daar in 2025 een einde aan komt.
Iedereen fijne feestdagen gewenst

Op persoonlijke titel voor eenieder op het forum ontzettend fijne feestdagen toegewenst en beleef een geweldige tijd. Onze tijd is - na een jaar lang wachten - ein-de-lijk daar! Hier hebben we met zijn allen zo naar uitgekeken: de gezellige decembermaand, de feestdagen, kerstmis, toeleven naar de afhaaldagen, de TOP2000 die begint. Beleef het einde van het jaar als nooit te voren en geniet! ✨🎅

En uiteraard ook dank aan iedereen die een bijdrage levert aan dit geweldige forum. We hebben dit jaar een flinke stap gemaakt en de sfeer is ondanks alles tóch gewoon weer top in deze periode.

Dank ook aan alle leden, winkeliers, importeurs en alle anderen die een bijdrage leveren. Van de actietopics tot te gekke prijzen tot waardevolle bijdragen en discussies (en soms pittige :p). Samen maken we dit forum tot wat het is. BEDANKT!

Ik wil iedereen hier bedanken voor weer een leuk, gezellig en informatief jaar hier op het forum. Gelukkig was de shout op tijd weer terug en daar hebben we weer veelvuldig gebruik van gemaakt. Het was weer een jaar vol met heftige discussies, smeuïge nieuwtjes en natuurlijk geweldige acties en prijsvragen van de winkeliers en importeurs!

Fijne kerstdagen allemaal, geniet van de aankomende afhaaldagen en ik wens jullie allemaal een geweldige jaarwisseling met optimale weersomstandigheden!

VWC crew en leden bedankt voor het in stand houden van dit fantastische forum, de plek waar je je als liefhebber van vuurwerk volledig kunt verliezen in de mooie verhalen, de eindeloze discussies, de freakzaken die je het hoofd gek maken en het gezamenlijk aftellen maar die ene magische dag.

Fijne feestdagen voor een ieder die dit leest!!

Iedereen uiteraard een hele fijne feestdagen en een geweldige jaarwisseling toegewenst. En een gezond en gelukkig 2025!

Ik wil ook iedereen op dit forum bedanken voor de gezelligheid het afgelopen jaar en tevens grote dank voor iedereen die producten filmen en hun mening.
Hierdoor kan ik makkelijker betere keuzes maken en dat waardeer ik ten zeerste, dus bedankt allen!

Tot slot wil ik nog even alle leden sterkte wensen die kampen met problemen/ziektes of ziekten van naasten.
Heel veel sterkte en weet dat je nooit alleen staat!

Keep your head up!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan